Snygga singel tjejer kolla här och klicka länken

Angående skumma läggningar, så sitter SkorvKalle och målar sina naglar rosa tillsammans med ChaosX dotter.... :fakta

:skrämd :skrämd :skrämd

exiteme skrev:
Angående skumma läggningar, så sitter SkorvKalle och målar sina naglar rosa tillsammans med ChaosX dotter.... :fakta

:skrämd :skrämd :skrämd

Bildbevis

Bifogat

• skorvkalle.jpg
    skorvkalle.jpg
    15.7 KB · Visningar: 246
KORV - för helvete, vad fan håller du på med??????

Man målar inte sina naglar, det finns inte bara.

Så sluta NU.

Snabbe_jag skrev:

Man målar inte naglarna, man får inte ens en sån idé, man sätter inte den i verket om en bekant får idén och MAN GÖR DET BARA INTE.

Precis som man inte knivhugger sin granne för att han aldrig skruvar ner TVn....

750RR

maverick_750rr skrev:
KORV - för helvete, vad fan håller du på med??????

Man målar inte sina naglar, det finns inte bara.

Så sluta NU.

va fan skulle ja göra, hon band fast mej i sängen med handbojor och sövde ner mej, när jag vaknade var nageln pekfingret på högra handen ROSA!! :skrämd :skrämd

Några tips om hur man får bort det snarast ?!?! :eek:

SkorvKalle skrev:
va fan skulle ja göra, hon band fast mej i sängen med handbojor och sövde ner mej, när jag vaknade var nageln pekfingret på högra handen ROSA!! :skrämd :skrämd

Börja skruva i din hoj så blir de snart svarta, annars kan du ta en tång och bara dra av nageln :)

750RR

maverick_750rr skrev:
Börja skruva i din hoj så blir de snart svarta, annars kan du ta en tång och bara dra av nageln :)

750RR

de vore väl synd, nu när jag tittar noga så blev det ju riktigt gulligt :)

exiteme skrev:
AJAJAJ, vad du ligger illa till nu...!!!!! :mad: Du kommer att få :whip när du kommer hem.....

Hehehe.. Hota inte med det, du vet vem det är som får gå med blåmärkena ju! :crash

exiteme skrev:
ChaosX är nog hyfsat normal...hehehe.... Jag hade ett x som brukade "låna" mina underkläder. Inte kul att se en stor hårig kille i stayups och höfthållare!!!! :zpy Han påstod att han fått sina högklackade 45-or av sin förra tjej. HAHAHA....Fick sedan reda på att till nästa tjej sade han att han fått dem av mig (Kan tillägga att det inte höll länge mellan oss....)
Jag tycker 4 år är en lång tid...

Förresten, jag har oxå haft skumma ex...! :D
Ibland har man bllivit mörkrädd av skumma konstiga idéer och uttalande... :confused:
Skulle kunna berätta en del... Exiteme är nog en av de "normala" tjejerna jag känner....
"Psssstt... VI e barnlediga i 14 dar sen... då du! :whip + Kylspray

Last edited:
SkorvKalle skrev:

Hehehe... Han och min dotter hade så mysigt igårkväll.. Dom satt så fint och pysslade! :D

SkorvKalle skrev:

MOAHAHA....Han ljuger.... Mina handbojor låg undangömda och orörda... :fakta

QUOTE ChaosX "Jag tycker 4 år är en lång tid..."
HAHAHA. Visst...Jag var 18 år och det höll i två månader. (Det var för övrigt samma kille som knivhotade mig och försökte strypa min väninna... Trevliga killar man råkar ut för" :eek: Dock är ChaosX lika beskedlig som en liten hundvalp... :D

"Psssstt... VI e barnlediga i 14 dar sen... då du! + Kylspray"
Jaja, jag lovar. Du ska få vad du förtjänar då.....hehehe...

Måste erkänna... det börjar bli aningen pinsamt o ha den skiten kvar på fingret nu :rodnar

var precis nere o fikade o de går inte att dölja de precis, man visar ju upp pekfingret mer än jag trodde :skrämd

SkorvKalle skrev:
Måste erkänna... det börjar bli aningen pinsamt o ha den skiten kvar på fingret nu :rodnar

var precis nere o fikade o de går inte att dölja de precis, man visar ju upp pekfingret mer än jag trodde :skrämd

Du kan komma hit o låna lite aceton för att få bort det... Medan du ändå tittar förbi kan du få prova Marres ögonskugga....HEHEHE...

exiteme skrev:
Du kan komma hit o låna lite aceton för att få bort det... Medan du ändå tittar förbi kan du få prova Marres ögonskugga....HEHEHE...

jag kommer så fort jag har slutat på jobb (rätt schysst o få betalt för att surfa sporthoj.com :rolleyes: )

Tror ni det är någon som märker om man har ögonskugga.. jag vill gärna vara lite diskret.. ALLA behöver ju inte veta om hur de egentligen ligger till :rodnar Jag tycker nagellacket blev i värsta laget, så de får nog bli ögonskugga nästa gång :tummenupp

Nyheter
Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

Back