Snygga singel tjejer kolla här och klicka länken

Angående skumma läggningar, så sitter SkorvKalle och målar sina naglar rosa tillsammans med ChaosX dotter.... :fakta

:skrämd :skrämd :skrämd

exiteme skrev:
Angående skumma läggningar, så sitter SkorvKalle och målar sina naglar rosa tillsammans med ChaosX dotter.... :fakta

:skrämd :skrämd :skrämd

Bildbevis

Bifogat

• skorvkalle.jpg
    skorvkalle.jpg
    15.7 KB · Visningar: 246
KORV - för helvete, vad fan håller du på med??????

Man målar inte sina naglar, det finns inte bara.

Så sluta NU.

Snabbe_jag skrev:

Man målar inte naglarna, man får inte ens en sån idé, man sätter inte den i verket om en bekant får idén och MAN GÖR DET BARA INTE.

Precis som man inte knivhugger sin granne för att han aldrig skruvar ner TVn....

750RR

maverick_750rr skrev:
KORV - för helvete, vad fan håller du på med??????

Man målar inte sina naglar, det finns inte bara.

Så sluta NU.

va fan skulle ja göra, hon band fast mej i sängen med handbojor och sövde ner mej, när jag vaknade var nageln pekfingret på högra handen ROSA!! :skrämd :skrämd

Några tips om hur man får bort det snarast ?!?! :eek:

SkorvKalle skrev:
va fan skulle ja göra, hon band fast mej i sängen med handbojor och sövde ner mej, när jag vaknade var nageln pekfingret på högra handen ROSA!! :skrämd :skrämd

Börja skruva i din hoj så blir de snart svarta, annars kan du ta en tång och bara dra av nageln :)

750RR

maverick_750rr skrev:
Börja skruva i din hoj så blir de snart svarta, annars kan du ta en tång och bara dra av nageln :)

750RR

de vore väl synd, nu när jag tittar noga så blev det ju riktigt gulligt :)

exiteme skrev:
AJAJAJ, vad du ligger illa till nu...!!!!! :mad: Du kommer att få :whip när du kommer hem.....

Hehehe.. Hota inte med det, du vet vem det är som får gå med blåmärkena ju! :crash

exiteme skrev:
ChaosX är nog hyfsat normal...hehehe.... Jag hade ett x som brukade "låna" mina underkläder. Inte kul att se en stor hårig kille i stayups och höfthållare!!!! :zpy Han påstod att han fått sina högklackade 45-or av sin förra tjej. HAHAHA....Fick sedan reda på att till nästa tjej sade han att han fått dem av mig (Kan tillägga att det inte höll länge mellan oss....)
Jag tycker 4 år är en lång tid...

Förresten, jag har oxå haft skumma ex...! :D
Ibland har man bllivit mörkrädd av skumma konstiga idéer och uttalande... :confused:
Skulle kunna berätta en del... Exiteme är nog en av de "normala" tjejerna jag känner....
"Psssstt... VI e barnlediga i 14 dar sen... då du! :whip + Kylspray

Last edited:
SkorvKalle skrev:

Hehehe... Han och min dotter hade så mysigt igårkväll.. Dom satt så fint och pysslade! :D

SkorvKalle skrev:

MOAHAHA....Han ljuger.... Mina handbojor låg undangömda och orörda... :fakta

QUOTE ChaosX "Jag tycker 4 år är en lång tid..."
HAHAHA. Visst...Jag var 18 år och det höll i två månader. (Det var för övrigt samma kille som knivhotade mig och försökte strypa min väninna... Trevliga killar man råkar ut för" :eek: Dock är ChaosX lika beskedlig som en liten hundvalp... :D

"Psssstt... VI e barnlediga i 14 dar sen... då du! + Kylspray"
Jaja, jag lovar. Du ska få vad du förtjänar då.....hehehe...

Måste erkänna... det börjar bli aningen pinsamt o ha den skiten kvar på fingret nu :rodnar

var precis nere o fikade o de går inte att dölja de precis, man visar ju upp pekfingret mer än jag trodde :skrämd

SkorvKalle skrev:
Måste erkänna... det börjar bli aningen pinsamt o ha den skiten kvar på fingret nu :rodnar

var precis nere o fikade o de går inte att dölja de precis, man visar ju upp pekfingret mer än jag trodde :skrämd

Du kan komma hit o låna lite aceton för att få bort det... Medan du ändå tittar förbi kan du få prova Marres ögonskugga....HEHEHE...

exiteme skrev:
Du kan komma hit o låna lite aceton för att få bort det... Medan du ändå tittar förbi kan du få prova Marres ögonskugga....HEHEHE...

jag kommer så fort jag har slutat på jobb (rätt schysst o få betalt för att surfa sporthoj.com :rolleyes: )

Tror ni det är någon som märker om man har ögonskugga.. jag vill gärna vara lite diskret.. ALLA behöver ju inte veta om hur de egentligen ligger till :rodnar Jag tycker nagellacket blev i värsta laget, så de får nog bli ögonskugga nästa gång :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back