Snygg tjej på snygg hoj ;)

Status
Ej öppen för fler svar.
Macho Woman skrev:
Jag förstår inte riktigt grejen med att posera halvnaken vid hoj, men jag tycker å andra sidan att det är ganska onödigt att klanka ner på den stackarn. Att klä av sig är ju ett sätt att söka bekräftelse, så det kan vara så att damen i fråga inte har så stort självförtroende. Vi som inte är så intresserade behöver som sagt inte titta.

Stackarn?? dåligt självförtroende?? var får du allt ifrån?? Du måste missat hans inlägg som förklarade en del, eller skitit i det för du vet väl bättre. De gjorde det väl som en kul grej och skicka upp några bilder här, jag kallar det både självdistans OCH självförtroende.

Tycker mer det verkar som att de som klagar har dåligt självförtroende som måste klanka ner på andra... :7peta

Suomalainen skrev:
Stackarn?? dåligt självförtroende?? var får du allt ifrån?? Du måste missat hans inlägg som förklarade en del, eller skitit i det för du vet väl bättre. De gjorde det väl som en kul grej och skicka upp några bilder här, jag kallar det både självdistans OCH självförtroende.

Tycker mer det verkar som att de som klagar har dåligt självförtroende som måste klanka ner på andra... :7peta

Många tjejer som har dåligt självförtroende måste ju visa upp sej och få bekräftelse, tror inte det är så i det här fallet dock.

Tjejen ser bra ut, och hon tycker väl det är kul att posa, så låt henne få göra det!

Emmi skrev:
Många tjejer som har dåligt självförtroende måste ju visa upp sej och få bekräftelse, tror inte det är så i det här fallet dock.

Tjejen ser bra ut, och hon tycker väl det är kul att posa, så låt henne få göra det!

Precis. Ingenting som skiljer henne från modeller eller modell-wannabes, oavsett typ av självförtroende.

abstruse skrev:
Precis. Ingenting som skiljer henne från modeller eller modell-wannabes, oavsett typ av självförtroende.

Nej, precis. Dock e hon lite kort för att modella...

De här va ju kul ju! Ska genast klä av mig o gå o klänga på min gixxer :tuttar . Nån som vill fota? :crash

:1pajas

Anneli skrev:
De här va ju kul ju! Ska genast klä av mig o gå o klänga på min gixxer :tuttar . Nån som vill fota? :crash

:1pajas
Remmar till pressbyrån som en blixt o tjackar engångskamera(ska ju va proffsigt värre ju) :D

Kenta skrev:
Vad är de för skillnad på en kompis och en "kompis"?
Är de nån skillnad?

:rolleyes:

Vet du inte det? Hahahahahahaha stackare? Jag vet vad det är för skilllnad men jag tänker inte tala om det för dig. :lol :lol

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing