Bilder på min mektjej ;)...

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Lägger in några bilder här med... Å jag vet, vissa gillar de, andra inte.. Vill ni läsa mer så finns det på filmer och bilder.

- Johan

Bifogat

• DCP01617.JPG
    DCP01617.JPG
    119.2 KB · Visningar: 948
  • DCP01618.JPG
    DCP01618.JPG
    120.2 KB · Visningar: 953
  • DCP01619.JPG
    DCP01619.JPG
    127.8 KB · Visningar: 591
Kan man anlita jäntan för service av Huskyn? :D

Håller med Emmi, hade vart coolt om hon kunnat meka själv! (kan hon det??)(eller ens vet vad hon ligger på? ;-) )
Men hon ser ju bra ut iaf! Inte lika snygg som hojen dock! :tuttar

Last edited:
Wheeliegirl skrev:
Håller med Emmi, hade vart coolare om hon kunnat meka själv! (eller ens vetat vad hon ligger på! ;-) )
Men hon ser ju bra ut iaf! Inte lika snygg som hojen dock! :tuttar
Vad vet ni om hon kan meka eller inte? E det det som kallas förutfattade meningar?

Hon kan säkert fixa så nån annan skruvar åt henne ganska lätt :tummenupp :tuttar

Hon har ju iaf optimala meckarkläderna! Liten yta som blir utsatt för smuts är ju bra! Enklare att duscha själv än att tvätta kläderna... :rock :fakta

mr_rockster skrev:
Kvinnor kan... eller hur var det nu?

Jag kan, kan hon?
Japp, förutfattade meningar, just därför att hon ser inte ut som en sån tjej...och dessutom ser lost ut på meckfronten. Jag brukar inte mecka i bikini iaf. Kul om hon kan.

/Emmi

Last edited:
Zeb_Macahan skrev:
Jag kan, kan hon?
Japp, förutfattade meningar, just därför att hon ser inte ut som en sån tjej...och dessutom ser lost ut på meckfronten. Jag brukar inte mecka i bikini iaf. Kul om hon kan.

/Emmi

Ah, fan trode det var Zeb som skrev det där om bikini, hehe, vill vi se Zeb i bikini... :lol Mekande eller inte :D

Vill vi se Emmi?? :hihi :hej

Back