Snygg formulering i annons

blom skrev:
funderade faktiskt jag oxå på :va

Här ser ni en som har korpgluggaran öppna, alla intressanta objekt beaktas. Men köra en sån själv, njaä, jag fick nog när jag trodde jag blivit gubbe och köpte en guldvinge. Det höll i 2 månader. Raw power är fortfarande dj...... roligt.

Det intressanta är att han har kört 400mil på en månad, men totalt på nästan 20år så har hojen bara gått 2000mil.

Hur många gånger har mätaren snurrat runt? ;)

musse skrev:
Du menar att han skulle skrivit om saker som funkar istället ? :rofl

Japp... ingen idé att skriva om allt som inte funkar!

Men ändå.. synd att man inte har 50000:- över, annars.... nää inte ens DÅ hade jag köpt den :hihi

Last edited:
Daniel_liss skrev:
Ja deffintivt kred till killen för att tala om felen... skulle inte du vilja det när du köper/ringer?
Där av mitt inlägg! :fatta! Man utgår väl från att allt funkar och om det är nu något som inte gör det är det väl på sin plats att säljaren tar upp det redan i annonsen.

Dioxin skrev:
Japp... ingen idé att skriva om allt som inte funkar!

Men ändå.. synd att man inte har 50000:- över, annars.... nää inte ens DÅ hade jag köpt den :hihi
Det är nog inte idé för dig att sälja på detta forumet med tanke på din inställning i detta ämne. Inte många som ringer på dina annonser. :hihi

Miltalen dokumenteras väl på besiktningen varannat år så det borde väl ge lite tips på om han ljuger eller ej.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park