Snygg eller ful?

Vad tycker ni?

• Antal röstningar
    0
FinskaNinjan skrev:
Mera förslag...
Köp en zx-6r 03:a....
Det borde komma in en till rapid i vinter som e grymm. Den har yoshi trs helsystem, pc3, styrdämp, miniblinkare osv...mycket fin och går som fan... :banana

Jo, zx-6r'n ligger nog på samma lista också.

Låter definitivt inte helt fel. Till rätt pris så låter det som en stark kandidat. :tummenupp

Så det blev en zx-10r för dig? Grattis! Blev det en blå som på bilden? Snyggt! Måste även säga att den svarta ser mycket tuff ut, men så ska ju en kawa i o f s vara grön, så grön e ju heller inte helt fel.... :)

Gix skrev:
Ok... ganska stor skillnad på gixxer 750 jämfört med de andra två... men, så sa du ju att du har beslutsångest oxå :D

Kawa z1000 e ju onekligen brutal till utseende... men Gixxern e ju såklart min favorit...

Passar annars sv:ns fälgar rakt av på min? Isf byter vi fälgar innan/ifall du byter hoj inom en snar framtid, så slipper jag polera mina... :tummenupp :7peta

Jo, z1000 är som att sitta på en tunturi supersport med 130hk, liten å nätt e bara förnamnet...+ att den borde ta sig runt en bana ganska acceptabelt. En gixxer 750 99-03, vore ju det perfekta för bana (men inte lika kul på landsväg som z1000) + att jag inte haft nån hoj över 650cc...:tråkad Det finns en del gsxr750 99-03 till hyfsat rimliga priser, dvs billigare än R6 -03 och zx-6r -03. Men en fullpreppad zx-6r -03 låter smaskens.... :drool

Nej, jag tror inte att mina fälgar passar på din. Nyare "F" modellen av gsx750 har samma som sv'n, men inte SRAD gixxrarna, är dock inte 100% säker. OM dom passar så är dom dyra...;)

Lokke skrev:
Det finns en del gsxr750 99-03 till hyfsat rimliga priser, dvs billigare än R6 -03 och zx-6r -03. Men en fullpreppad zx-6r -03 låter smaskens.... :drool
Larva dig inte, Lokke. Hon kommer aldrig att tillåta dig men hon kommer säkert att förlåta dig. Köp den dyraste :tummenupp :D

Bingo skrev:
Larva dig inte, Lokke. Hon kommer aldrig att tillåta dig men hon kommer säkert att förlåta dig. Köp den dyraste :tummenupp :D

Ah! Det va SÅ du menade. :rofl Poletten tänkte inte riktigt trilla ner.....

Näe för fan, ja e "hyfsat" kärringfri, här ska åkas hoj!! :crash

Last edited:
Lokke, här är hojen du söker:

Bifogat

• 01_Sport_1000_500x375.jpg
    01_Sport_1000_500x375.jpg
    69.7 KB · Visningar: 38
  • 02_Sport_1000_500x375.jpg
    02_Sport_1000_500x375.jpg
    71.1 KB · Visningar: 42
  • 03_Sport_1000_500x375.jpg
    03_Sport_1000_500x375.jpg
    53.1 KB · Visningar: 35
  • 04_Sport_1000_500x375.jpg
    04_Sport_1000_500x375.jpg
    63.9 KB · Visningar: 38
  • sport-1000.jpg
    sport-1000.jpg
    38.6 KB · Visningar: 40
  • sport-1000-front.jpg
    sport-1000-front.jpg
    66.4 KB · Visningar: 30
rerell skrev:
Lokke, här är hojen du söker:

Mja, ganska snygg men inte riktigt samma "gedigna" retro-stuk tycker jag. Lite för "nya" lösningar, dubbel swing, men EN dämpare? Dubbla burkar på ena sidan. USD-gaffel. Säkert betydligt bättre prestanda än i trumpeten, men då skulle jag nog hellre ta en S4R monster, tyvärr, för jag antar att denna hoj kanske rör sig i samma pris grupp, om inte dyrare?

Last edited:
Lokke skrev:
Mja, ganska snygg men inte riktigt samma "gedigna" retro-stuk tycker jag. Lite för "nya" lösningar, dubbel swing, men EN dämpare? Dubbla burkar på ena sidan. USD-gaffel. Säkert betydligt bättre prestanda än i trumpeten, men då skulle jag nog hellre ta en S4R monster, tyvärr, för jag antar att denna hoj kanske rör sig i samma pris grupp, om inte dyrare?
Ok, en extra matsked retro då om det smakar bättre (dock fortfarande med USD):

Bifogat

• gt-1000.jpg
    gt-1000.jpg
    45.8 KB · Visningar: 37
  • gt-1000-left.jpg
    gt-1000-left.jpg
    45.2 KB · Visningar: 42
  • gt-1000-front.jpg
    gt-1000-front.jpg
    22.6 KB · Visningar: 29
  • gt-1000-rear.jpg
    gt-1000-rear.jpg
    16.4 KB · Visningar: 32
rerell skrev:
Ok, en extra matsked retro då om det smakar bättre (dock fortfarande med USD):

Jepp! Den e fin! :tummenupp

Det den saknar i "retro-faktor" jämfört med trumpeten, tar den troligtvis igen på prestanda.

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...