Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
FinskaNinjan skrev:Mera förslag...
Köp en zx-6r 03:a....
Det borde komma in en till rapid i vinter som e grymm. Den har yoshi trs helsystem, pc3, styrdämp, miniblinkare osv...mycket fin och går som fan...![]()
Gix skrev:Ok... ganska stor skillnad på gixxer 750 jämfört med de andra två... men, så sa du ju att du har beslutsångest oxå![]()
Kawa z1000 e ju onekligen brutal till utseende... men Gixxern e ju såklart min favorit...
Passar annars sv:ns fälgar rakt av på min? Isf byter vi fälgar innan/ifall du byter hoj inom en snar framtid, så slipper jag polera mina...![]()
![]()
DB skrev:Inte stort huvud nödvändigtvis men stora öron, stor näsa och högt hårfäste (vikar)![]()
Men jag gillar hojen![]()
Larva dig inte, Lokke. Hon kommer aldrig att tillåta dig men hon kommer säkert att förlåta dig. Köp den dyrasteLokke skrev:Det finns en del gsxr750 99-03 till hyfsat rimliga priser, dvs billigare än R6 -03 och zx-6r -03. Men en fullpreppad zx-6r -03 låter smaskens....![]()
Bingo skrev:Larva dig inte, Lokke. Hon kommer aldrig att tillåta dig men hon kommer säkert att förlåta dig. Köp den dyraste![]()
![]()
rerell skrev:Lokke, här är hojen du söker:
Ok, en extra matsked retro då om det smakar bättre (dock fortfarande med USD):Lokke skrev:Mja, ganska snygg men inte riktigt samma "gedigna" retro-stuk tycker jag. Lite för "nya" lösningar, dubbel swing, men EN dämpare? Dubbla burkar på ena sidan. USD-gaffel. Säkert betydligt bättre prestanda än i trumpeten, men då skulle jag nog hellre ta en S4R monster, tyvärr, för jag antar att denna hoj kanske rör sig i samma pris grupp, om inte dyrare?
rerell skrev:Ok, en extra matsked retro då om det smakar bättre (dock fortfarande med USD):
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |