Snygg eller ful?

Vad tycker ni?

• Antal röstningar
    0

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Måste säga att jag tycker att denna e skitfin! Jag vet, men jag E ju gubbe så jag FÅR gilla såna här hojar. Men hur e det med er andra? :)

...det är en Triumph Thruxton 900cc med 2 cyl och 70hk. :tummenupp

Ultimata retrohojen?

Last edited:
abstruse skrev:
Han är finne med en begynnande flint, vad kan man begära? :rolleyes:

...gruppkram först på fredag...

Det gör inget fastän jag blir flintskallig, jag har så mycket hår på ryggen så hårtätheten på kroppen hålls tämligen hög i alla fall.... :crash

Helt ok, äntligen en modern caféracer som håller stilen. Läckra "aphängarstyren"!
Toppkåpan tyckte jag inte passade in alls.
Rycker man bort nummerplåt, elefantöronblinkersen och slänger dit två riktiga bööörkar. Då eren riktigt läcker.
Hoppas köregenskaperna lever upp till utseendet bara....

Bamse skrev:
Helt ok, äntligen en modern caféracer som håller stilen. Läckra "aphängarstyren"!
Toppkåpan tyckte jag inte passade in alls.
Rycker man bort nummerplåt, elefantöronblinkersen och slänger dit två riktiga bööörkar. Då eren riktigt läcker.
Hoppas köregenskaperna lever upp till utseendet bara....

Åtminstone ställbar fjäderförspänning fram å bak..

http://www.triumph.co.uk/site/bikes/BikeSpec.cfm?BikeID=82

Edit// Och obs! Inget aphängarstyre, utan clip-on's i äkta räser-anda...

Last edited:
Om jag funderade på att köpa en retrohoj, så vore det inte helt fel med en "äkta" Triumph, som kontrast till dagens alla japaner... En Triumph som dessutom ser snygg ut å (förhoppningsvis) har prestanda som e ganska ok.

Jag tyckte den såg riktigt häftig ut =). Men jag skulle nog hällre sitta på daytona 600'an =). Men visst tusan är det fräckt med retro stuk, det dyker ju upp överallt nuförtiden.

Den är helt OK och passar dessutom en gubbe som dig perfekt!
Vet iofs inte hur mkt gubbe du är men tittar man på avataren så...

DB skrev:
Den är helt OK och passar dessutom en gubbe som dig perfekt!
Vet iofs inte hur mkt gubbe du är men tittar man på avataren så...

HA!? Får man stort huvud när man blir gammal lr? :rolleyes:
Ska nog inte köpa en, men jag tyckte den va snygg och OM jag skulle köpa en retro hoj så skulle jag definitivt gå till trumpet-shoppen å tafsa på en.

Lokke skrev:
HA!? Får man stort huvud när man blir gammal lr? :rolleyes:
Ska nog inte köpa en, men jag tyckte den va snygg och OM jag skulle köpa en retro hoj så skulle jag definitivt gå till trumpet-shoppen å tafsa på en.

Inte stort huvud nödvändigtvis men stora öron, stor näsa och högt hårfäste (vikar) :lol

Men jag gillar hojen :tummenupp

Gix skrev:
Helt OK hoj Lökke... men sådär gammal e du inte ännu :7peta

Tack tack. :D
Nej, har inga planer på att skaffa en sån, just nu lutar det lite åt en gixxer 750 eller en kawa z1000...eller sv1000 ellerellereller......så kör jag me sv'n ännu en sommar...:3freak ......hur stavas beslutsångest.... :gnissla

Lokke skrev:
Nej, har inga planer på att skaffa en sån, just nu lutar det lite åt en gixxer 750 eller en kawa z1000...eller sv1000 ellerellereller......så kör jag me sv'n ännu en sommar...:3freak ......hur stavas beslutsångest.... :gnissla
Mera förslag...
Köp en zx-6r 03:a....
Det borde komma in en till rapid i vinter som e grymm. Den har yoshi trs helsystem, pc3, styrdämp, miniblinkare osv...mycket fin och går som fan... :banana

Lokke skrev:

Ok... ganska stor skillnad på gixxer 750 jämfört med de andra två... men, så sa du ju att du har beslutsångest oxå :D

Kawa z1000 e ju onekligen brutal till utseende... men Gixxern e ju såklart min favorit...

Passar annars sv:ns fälgar rakt av på min? Isf byter vi fälgar innan/ifall du byter hoj inom en snar framtid, så slipper jag polera mina... :tummenupp :7peta

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman