Snygg brud!!

• Thread starter Thread starter Solid snake
  • Start date Start date
För min del går det mesta som är större än jag bort... (tjejer vill säga)Jag är 172 cm och väger 58 kg. Vikten spelar inte så stor roll, men fett går bort.
Ska jag tycka att en tjej är sexig måste hon vara smal o vältränad, så kräsen e jag. :fakta

appropå rund,har precis satt på mig skinstället och sitter i ser på hockey och stället känns inte som ifjol,det var trångt då men nu.....pust!!
Dom här 6 kilona extra jag fått märks väl i dessa kläder.
Undra hur många mil jag pallar i detta ställ.

hmm verkar som alla lägger på sig par kilo över vintern
är jag den ända som går ner under vintern? :D

Är det bara jag som tycker att livet är för kort för att ödsla tid på att bry sig om vad folk tänker om ens utseende? Gillar någon det - kanon - om inte - fuck em!

Låt de utseendefixerade dejta varandra så kan resten av oss bara ha det trevligt och njuta av allt annat livet har att erbjuda....

Och INGEN är chanslös att hitta kärlek! It takes all kinds to make a world!

Och all heder åt alla som satsar på personlighet! Mycket kloka ord från gossarna här på SH! :tummenupp

Over and out......

Man går efter insidan om man vill ha ett förhållande, vill man bara ha sex går man efter utseendet. :fakta

More skrev:
Henne skulle man vilja (försöka) ratta! :lol
Eller henne kanske :7peta

asjjajj.. vad ont det ser ut!:eek:
hugeknockers.jpg

TinaTjejen skrev:
0346.jpg

Du är inte sugen på att ha den här pojken på bönpallen då alltså? :näsblod

nej, han minskar ju toppfarten med 100 km/h... skämt åsido. Det är bara tjejer jag är så kräsen på, inte killar.

Emmi skrev:
nej, han minskar ju toppfarten med 100 km/h... skämt åsido. Det är bara tjejer jag är så kräsen på, inte killar.
Jamen TÄNK så lätt det kan bli att wheela! :tungan

Har själv ingen aning om ifall jag är kräsen.. gillar man någon på det sättet så är de ju snygga också på samma gång. :va

TinaTjejen skrev:
Jamen TÄNK så lätt det kan bli att wheela! :tungan

Har själv ingen aning om ifall jag är kräsen.. gillar man någon på det sättet så är de ju snygga också på samma gång. :va

stämmer bra det

TinaTjejen skrev:
...gillar man någon på det sättet så är de ju snygga också på samma gång. :va

Ja, skönhet ligger i betraktarens öga som det så fint heter.

Vad som är "gränsen" för hur fet en tjej får vara så varierar det väldigt mkt från tjej till tjej. Av de tjejer jag har "haft ihop det med" så har en varit jättesmal o kort, en annan lite längre o klart "fyllig" utan att hon såg fet ut. Hade däremot den "lilla" tjejen vägt lika mkt som den "stora" så hade hon inte varit snygg alls o hade den stora varit jättesmal så hade hon inte varit snygg heller. Sen har det varit några stycken som varit som tjejer brukar vara så att säga, poängen är iaf att hur fet nån är helt relativt hur personen är i övrigt.

Jag tror väl iofs att nån som väger över 80 kg går bort för mig. Kanske låter mkt men jag har en kompis som är 1,82 o väger just 80 kg o hon ser inte fet ut alls, bara sådär mysigt kurvig. Proportionerna är nog nånting som jag hakar upp mig på snarare än vikten om man ska gå strikt efter utseendet men det gör man ju inte i verkligheten, iaf inte jag.

Bikerbitch skrev:
Helt seriöst nu, jag är über nyfiken..! Hur stor får en kvinna vara?

Beror helt och hållet hur många pilsner man druckit, lägger du på dig några kilo får du helt enkelt ragga på nån är lite mer berusad :fyllisar

BB, hon får väga max 20% mindre än jag ... eller nåt sånt.. det beror även lite på längden men man tycker sällan någon som är längre än sig själv är 'snygg'.

Annchua skrev:
Hahhaa USH!!

denna tråd har spårat ur totalt nu :)
Hihihi, typ som vanligt då =)

Äsch, det är som någon sa. "Hur långt är ett snöre"...

Det går inte definiera sådana här saker. Alla är vi fina på vårt eget sätt. Det är ju helheten som avgör.

Ja jillar tjäjjer.

:)

hållundan skrev:
Hihihi, typ som vanligt då =)

Äsch, det är som någon sa. "Hur långt är ett snöre"...

Det går inte definiera sådana här saker. Alla är vi fina på vårt eget sätt. Det är ju helheten som avgör.

Ja jillar tjäjjer.

:)

Så sant så.. som jag skrev i mitt första inlägg så tycker alla olika.
Alla är unika, men som media blåser upp idealen idag kommer det alltid finnas tjejer som mår dåligt av killar och tjejers kommentarer. Dåligt självförtroende tror jag kan bero på dåliga förebilder eller inga förebilder alls. Se på de unga tjejerna som har en trådsmal mamma som hela tiden bantar, hur beter sig dom?
Hade en tjej som var 9 år gammal inne på jobbet för ett tag sedan och skulle köpa Nutrillette och CUUR ( nytt bantningsmedel på marknaden). Man måste börja acceptera sig själv innan man accepterar sin kropp. 1 sak i taget.

Ja jillar pöjkar

/AC

Allergisk mot valkar

Alla skriver att det är insidan som räknas, men det är inte den man ser först. :)

Överviktiga tjejer går bort för mig eftersom jag tycker det ser förjävligt ut, och vad är chansen att jag har tillräckligt gemensamt med någon som inte bryr sig så pass mycket om sig själv att de låter kroppen förfalla... för mig handlar det i grund och botten om hälsa och självrespekt, att vara (kraftigt) överviktig är att misshandla kroppen.

Någon annan som tänker på samma sätt?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...