Snygg blottare

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
När jag va nere på närbutiken o köpte mjölk igår varnade killen som jobbar där mig för att det fanns en blottare i området. Jag svarade att jag inte är speciellt rädd av mig och att jag får väl sparka ner gubben om han skulle besvära mig. Då fick jag till svar att det inte är någon gubbe utan en kille i 25års åldern som enligt utsago dessutom ser väldigt bra ut.

Jag tycker det är lite komiskt att tjejerna här går omkring och är rädda för att en snygg kille i 25års-åldern ska köra lite striptease ...

supergirl skrev:
2436214 När jag va nere på närbutiken o köpte mjölk igår varnade killen som jobbar där mig för att det fanns en blottare i området. Jag svarade att jag inte är speciellt rädd av mig och att jag får väl sparka ner gubben om han skulle besvära mig. Då fick jag till svar att det inte är någon gubbe utan en kille i 25års åldern som enligt utsago dessutom ser väldigt bra ut.

Jag tycker det är lite komiskt att tjejerna här går omkring och är rädda för att en snygg kille i 25års-åldern ska köra lite striptease ...

Ja, killen är troligen helt frisk förutom att han gillar att visa ballen :tummenupp

Wesslan skrev:
2436226 Ja, killen är troligen helt frisk förutom att han gillar att visa ballen :tummenupp

Nja det är säkert nåt vad eller nåt, testosteronstinna ungkillar får ju lite tuppjukk ibland. Och jag bor nästan precis vid KTH = fullt av packade ungtuppar

Varför finns det inga 25-åriga snygga tjejer som blottar sig?
Kom igen, slå ett slag för jämlikheten!

Ska genast ut och springa elljusspåret här och hoppas på att nån snygg blottare hoppar fram ur buskarna.... :yoparty

tyckte inte det var särskilt roande att få en halvslapp kuk upptryckt i ansiktet klockan 06:57 en onsdagsmorgon föra vintern... snorkallt ute och jag med sömngrus i ögonen, på väg till jobbet (som om bara det inte är tillräckligt illa!!?). snubben var inte ens snygg... såg ut som cancerpatient och var äckligt envis, fick sparka mig loss från honom. träff mitt i prick, och han bara garvade... troligen hög som ett hus.

nä skjut alla såna jävlar som inte fattar att det är KALLT! ta på dig byxorna...

supergirl skrev:
2436214 När jag va nere på närbutiken o köpte mjölk igår varnade killen som jobbar där mig för att det fanns en blottare i området. Jag svarade att jag inte är speciellt rädd av mig och att jag får väl sparka ner gubben om han skulle besvära mig. Då fick jag till svar att det inte är någon gubbe utan en kille i 25års åldern som enligt utsago dessutom ser väldigt bra ut.

Det är nog inte lika komiskt när han kanske våldtar tjejerna med. :argpådato

Aleksander skrev:
2436350 Det är nog inte lika komiskt när han kanske våldtar tjejerna med. :argpådato

Dom allra flesta blottarna har inte alls sådana avsikter, dom går helt och hållet igång på att få visa upp sig.
Samma sak med fönstertittare, dom vill inte alls interagera med sina offer, utan hetsas upp ännu mera av det faktum att dom kan hållas oupptäckta.

Allt detta fick jag veta efter ett informationsmöte i samhället där jag växte upp, då det gick en blottare/fönstertittare lös (han var tämligen välkänd, alla visste vem det var).

Däremot drabbas jag ibland av en crossdresser, som går igång på att visa upp sig i kvinnokläder, ibland bara i läppstift.
På ett sätt "våldtar" han alla som han visar upp sig för, för han stillar ju sina lustar på andra människor som inte är med på det, men jag känner mig inte specellt utnyttjad numera, första gången blev jag dock lite äcklad.

Var två brudar som blottade sig idag när jag kom åkandes på hojen. Dom drog upp tröjorna och visade brösten (iof med bh)... Det blev 2 tummar upp från min sida :D

MC Doktorn skrev:
2436372 Du blottar dig lite fin mage 3% fett ???

ingen aning om vad jag hade för BF% där jag mäter aldrig fast som tjej brukar man normalt ligga på runt 10% i tävlingsform o killar på runt 6-7%

FUBAR skrev:
2436390 Var två brudar som blottade sig idag när jag kom åkandes på hojen. Dom drog upp tröjorna och visade brösten (iof med bh)... Det blev 2 tummar upp från min sida :D

Anmäl dem för förargelseväckande beteende ;)

Last edited:
GuW skrev:
2436378 Dom allra flesta blottarna har inte alls sådana avsikter, dom går helt och hållet igång på att få visa upp sig.
Samma sak med fönstertittare, dom vill inte alls interagera med sina offer, utan hetsas upp ännu mera av det faktum att dom kan hållas oupptäckta.

intressant... har nämligen hört motsatsen; att våldtäktsmän ofta börjar som fönstertittare eller kanske blottare, och när spänningen de får av att blotta/titta-igenom-ett-fönster inte längre är tillräcklig för att stimulera dem så vänder de sig till slut till våldsbrott :va

mini-knutten skrev:
2436413 intressant... har nämligen hört motsatsen; att våldtäktsmän ofta börjar som fönstertittare eller kanske blottare, och när spänningen de får av att blotta/titta-igenom-ett-fönster inte längre är tillräcklig för att stimulera dem så vänder de sig till slut till våldsbrott :va

Inte enligt en vän till mig som är psykolog. Hon säger att blottare oftast är i behov av uppmärksamhet och inte en maktkänsla som en väldtäktsman är ute efter.

Smyga omkring i buskarna med vinballe. Det låter...motvilligt bekant?

supergirl skrev:
2436566 Inte enligt en vän till mig som är psykolog. Hon säger att blottare oftast är i behov av uppmärksamhet och inte en maktkänsla som en väldtäktsman är ute efter.

låter rimligt så jag rättar mig efter det :tummenupp

FUBAR skrev:
2436390 Var två brudar som blottade sig idag när jag kom åkandes på hojen. Dom drog upp tröjorna och visade brösten (iof med bh)... Det blev 2 tummar upp från min sida :D

Vart, vilken tid?!:tuttar :D

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa