Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Attans då! Bara att boka en tid till på en gång och ut o traggla manöverbanan ännumer! Ge inte upp!Backblade skrev:![]()
Så misslyckades man med mc provet. Jag körde på fel sida på sista konen (vid slalomen) av manöverprovet. Jag fick göra om och då rök en kona i manövern. Allt annat gick jättebra men jag fick inte komma ut i trafik. 15 min tog det.![]()

Jävulusiskt lätt hänt. En snubbe på min uppkörning svängde utanför sista konan första gången, förättaren sa till honom att det var fel och att han skulle köra innanför (den gamla slalomen) men han körde på samma sätt som första rundan = kuggad. Han sa att han fick hjärnsläpp..lätt få med tanke på hur nervös man va

Calle^^ skrev:Shit va tråkigt.. När jag körde upp satte ja ner foten 2 gånger på lågfartsprovet och fick göra om d sen efter bromsproven. Gick bättre då iaf å fick sen åka ut på vägen. Men d är väl oxå ett regelbrott eller?? Hoppas du klarar d nästa gång..![]()
Backblade skrev:Det lustiga att allt annat satt klockrent. Men men, jag skall köra upp den 6e i jönköping![]()
Fanns inget närmare?Rasorblade skrev:Jönköping!!!Fanns inget närmare?

Backblade skrev:Nepp, inget!
Jag och far min får väl övningsköra dit. Nätt tur på 2 timmar.
Synd bara att jag skall övningsköra på skolans hoj (skall få hyra den) eftersom min måste godkännas etc
Rasorblade skrev:Inte tar det 2h till j-köping från gbg? 1½ räcker väl?!

|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller