Snutsvin

Status
Ej öppen för fler svar.
Chris Ash skrev:
Eller att de bygger upp en fantasivärld i hjärnan kanske? Jag vet inte, har med funderat på det...

Jag har länge funderat på hur kaxig man får vara när man i vuxen ålder kör runt på en 125? :lol :lol :lol :lol

Mavve skrev:
Nix.... sker sällan skador. Endast ett noterat dödsfall i USA. En dansk fick en spark på halsen så den svullna upp o sen dödde han tyvärr.
Har ni skydd på skallen typ hjälm eller något?

GSXR1100R skrev:
Ja att folk får hjärnskakning och trubbas av, ungefär som proffsboxning

Fast de kanske bara var avtrubbade från början. Sker ju sällan skador enligt "expertisen" - enbart en som dödde.

Mavve skrev:
Jag kvala inte på fredagen så vi tog in på ett vandrarhem med bastu där jag satt halva natten.
Klarade egentligen inte det heller på lördagen men jag skrek HORA o så vipps så vägde jag 66,9 :)

Jag skulle vilja se dig mot Jarro Sierra, 58kilo. Bara rankad 7a i sin klass. :rolleyes:

Eller nä, möt mig först tönt.

EDIT: 66,9kilo, inte 69,9

Du kanske kan väga in i 80 kilos klassen efter att du fått en hel verktygslåda uppkörd därbak. :hihi

Goodstuff skrev:
Fan vad tufft att utmana folk på nätet.
Vad får jag nu - njurslag?

Vill du möta mig????? :confused:

Nää, du har barn, de ska ha kvar sin far tycker jag....

Goodstuff skrev:
Fast de kanske bara var avtrubbade från början. Sker ju sällan skador enligt "expertisen" - enbart en som dödde.
Om han dödde så har han iaf inte ont, men det verkar vara en rätt grym sport, man ska försöka att sparka den andre tills han blir medvetslös och då får man poäng.

GSXR1100R skrev:
Har ni skydd på skallen typ hjälm eller något?

Vi har hjälm.
Får du en välriktad spark i huvet så kan du slockna. Jag har dock aldrig lyckats knocka nån på det viset, inte i tävlingar iaf. bara på träningarna... men det är inte rätt att göra det. Man ska ju inte SKADA varandra.

Mavve skrev:
Vill du möta mig????? :confused:

Nää, du har barn, de ska ha kvar sin far tycker jag....

Jag vill inte möta någon eftersom jag inte slåss. Antog bara att det skulle komma någon typ av hot om jag skrev att det var larvigt med hot - och se på fan det gjorde det ju. Ett dödshot till och med.

Status
Ej öppen för fler svar.
Back