Snutsvin

Status
Ej öppen för fler svar.
Mavve skrev:
Öööhh, gammelgubbe!!! *sänker huvet av stor respekt för de äldre*

Då vet du att jag vann tävlingen nu senast i Gbg för 2 veckor sen??? Fjant-tävling iofs, men jag vann och den andre fick riktigt jätteont :)

Farsan kom trea... Dragan Cikota! Ni måste ju ha möts, iom din seger?

Tja

Mavve skrev:
hahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!! :lol

Patetisk som vanligt :tuttar

Kawa_GPX600R skrev:
hehe idag var det invigning av att få svinen efter sig :tungan

Börja med man kommer lite förbi rullande då man plötsligt ser att där står en bil jävel till vänster humz undra vem (blåvit) :lol som vanligt ska de bara följa efter o vem pallar stanna när halva hojen e ner plockad o slitna däck o allt e kasst.. men jo alltid kul med böter eller vad säger moralpoliserna ? :gnissla hehe de sjuka var att snuten vet vem jag e så de ska bara köra hem till en fast man redan hade räknat ut det med stortån så jag drog till en polare så de snackade lite med mossan hähä o sa att man ser att hojen e hårt körd o undrar var regskylten är :hihi hehe snuten måste vara totalt funtad han bad min mossa o hälsa han att jag skulle ringa han :rofl :rofl :rofl

Fy satan vad häftigt! :dummer

Espen skrev:
Farsan kom trea... Dragan Cikota! Ni måste ju ha möts, iom din seger?

Tja

Om din pappa saknar svart bälte(eller rött) och tävlade i -67klassen så var det honom jag mötte.
Han såg ut att vara 18/19år och störst näsa i hallen.
Han var jättejätteful och kunde ingenting om taekwondo. Yxade ner honom och slog honom något så jävulst i njuren så han vek sig :)

Om du brås NÅT från honom så ska jag spara till en plastikoperation åt dig - det har du mitt ORD på! :fakta

Mavve skrev:
Om din pappa saknar svart bälte(eller rött) och tävlade i -67klassen så var det honom jag mötte.
Han såg ut att vara 18/19år och störst näsa i hallen.
Han var jättejätteful och kunde ingenting om taekwondo. Yxade ner honom och slog honom något så jävulst i njuren så han vek sig :)

Om du brås NÅT från honom så ska jag spara till en plastikoperation åt dig - det har du mitt ORD på! :fakta
18 bast och redan farsa till en skrivkunnig :va

GSXR1100R skrev:
18 bast och redan farsa till en skrivkunnig :va

Vilket då betyder att det är en omöjlighet att det är hans pappa. :mattias

Sen om Espens pappa tränar taekwondo har han ju klart en cool pappa, men om hans pappa dessutom kvalade in på 67kilo så har han en LITEN pappa :Bugar

Mavve skrev:
Vilket då betyder att det är en omöjlighet att det är hans pappa. :mattias

Sen om Espens pappa tränar taekwondo har han ju klart en cool pappa, men om hans pappa dessutom kvalade in på 67kilo så har han en LITEN pappa :Bugar

Tydligen lika liten som en viss Glassbilsåkare eftersom dom tävlade i samma klass :arsele

Biifer skrev:
Jag blir galen på allt erat spammande! :tungan

Jag kan skicka över de tabletter jag tar för att slippa bli helt cp när jag sitter här :)

De funkar, jag lovar. Jag har inte blitt bannad på hela året :mattias

Status
Ej öppen för fler svar.
Back