capoeira-R1
Ny medlem
Vém var det som hade snutjag i Uppsala idag(060910) ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
capoeira-R1 skrev:2449070Vém var det som hade snutjag i Uppsala idag(060910) ?![]()
Nalken skrev:2449111Det vore intressant att veta vad det var för hoj?
SkaD skrev:2449079Med tanke på vilka moraltanter det finns på det här forumet så skulle väl aldrig någon vilja blotta sig så och berätta.


Det såg så utJonte*FZ6 skrev:2449458Skit i dom, de finns överallt !
Hoppas killen drog dom ordentligt !!![]()

Det var nog jag.... som alltid... Hur dags då? Hörde en jävla massa varvande nere från stan och lite tut-tut när jag försökte vara social hos min farmor... Var runt 18.50 nånting...capoeira-R1 skrev:2449070Vém var det som hade snutjag i Uppsala idag(060910) ?![]()

Mmm, även om killen snott hojen? Även om han var packad eller knarkad? Även om han nyss orsakat en trafikolycka?Jonte*FZ6 skrev:2449458Hoppas killen drog dom ordentligt !!![]()
Blomquist #14 skrev:2449720Hur dags då? Hörde en jävla massa varvande nere från stan och lite tut-tut när jag försökte vara social hos min farmor... Var runt 18.50 nånting...![]()

69:an skrev:2449762Mmm, även om killen snott hojen? Även om han var packad eller knarkad? Även om han nyss orsakat en trafikolycka?
(Hoppsan... jag vågade ifrågasätta. Jag måste vara moraltant.
Det kan jag leva med.)
Ärligt? Jag tror att det är korkat att skriva att man hoppas att en efterföljd person lyckats smita från polisen, utan att ha en aning om orsaken.Fetsko skrev:2450107vad tror du? ärligt?
Jonte*FZ6 skrev:2449458Skit i dom, de finns överallt !
Hoppas killen drog dom ordentligt !!![]()

69:an skrev:2450201Att direkt utgå från att en smitande hojåkare bara försöker rädda sitt oskyldiga skinn undan den otäcka fascistsnutjäveln, är litet naivt.
Ännu större anledning å tala om d isfSkaD skrev:2449079Med tanke på vilka moraltanter det finns på det här forumet så skulle väl aldrig någon vilja blotta sig så och berätta.
Om folk orkar reta upp sig å därför föra diskussioner om d på nätet.... Ja skulle me lätthet erkänna om ja varit skyldig men nu sitter ja ju i Sundsvall, me gipsad arm å kraschad hoj så den här gången va man oskyldig 
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |