Snutjag

Med tanke på vilka moraltanter det finns på det här forumet så skulle väl aldrig någon vilja blotta sig så och berätta.

SkaD skrev:
2449079 Med tanke på vilka moraltanter det finns på det här forumet så skulle väl aldrig någon vilja blotta sig så och berätta.

Skit i dom, de finns överallt !:FU

Hoppas killen drog dom ordentligt !! :arsele

capoeira-R1 skrev:
2449070 Vém var det som hade snutjag i Uppsala idag(060910) ?:)
Hur dags då? Hörde en jävla massa varvande nere från stan och lite tut-tut när jag försökte vara social hos min farmor... Var runt 18.50 nånting... :yoparty

Jonte*FZ6 skrev:
2449458Hoppas killen drog dom ordentligt !! :arsele
Mmm, även om killen snott hojen? Även om han var packad eller knarkad? Även om han nyss orsakat en trafikolycka?

(Hoppsan... jag vågade ifrågasätta. Jag måste vara moraltant.
Det kan jag leva med.:) )

Jag körde visserligen igenom Uppsala idag, men det var vid 15-nånting, och jag åkte bil :tungan
Trodde dock att jag fick farbror blå efter mig på 73'an, men det var en ambulans med blåljus istället :tummenupp

69:an skrev:
2449762 Mmm, även om killen snott hojen? Även om han var packad eller knarkad? Även om han nyss orsakat en trafikolycka?

(Hoppsan... jag vågade ifrågasätta. Jag måste vara moraltant.
Det kan jag leva med.:) )

vad tror du? ärligt?

Fetsko skrev:
2450107 vad tror du? ärligt?
Ärligt? Jag tror att det är korkat att skriva att man hoppas att en efterföljd person lyckats smita från polisen, utan att ha en aning om orsaken.
Alla gånger polisen vill stoppa någon på hoj är inte för att omotiverat trakassera. Det kan finnas jävligt bra orsaker att vilja stoppa någon, även en så ädel och ofelbar person som en som råkar färdas på en hoj...:rolleyes: Att direkt utgå från att en smitande hojåkare bara försöker rädda sitt oskyldiga skinn undan den otäcka fascistsnutjäveln, är litet naivt.

Last edited:
Jonte*FZ6 skrev:
2449458 Skit i dom, de finns överallt !:FU

Hoppas killen drog dom ordentligt !! :arsele

Hoppas att dom skiter i det nästa gång , typ om nu någon stulit din mc.

Vilket förmodligen inte kommer att inträffa, ingen vill väl sno en Yama fz6..:FU

69:an skrev:
2450201 Att direkt utgå från att en smitande hojåkare bara försöker rädda sitt oskyldiga skinn undan den otäcka fascistsnutjäveln, är litet naivt.

Så du tycker att det är ok att åka ifrån en polisbil som tydligt vill att du ska stanna... bara för att du är "oskyldig"?

jag tycker också att det är onödigt att skriva så.
Det jag egentligen ville ha svar på var, om du på riktigt trodde att Jonte*FZ6, tyckte det var ok att mcsnubben åkte ifrån polisen efter... låt oss säga: att han hade dödat hela hans familj snott hans mc och sedan kissat i tanken när han hade åkt klart?

Last edited:
SkaD skrev:
2449079 Med tanke på vilka moraltanter det finns på det här forumet så skulle väl aldrig någon vilja blotta sig så och berätta.
Ännu större anledning å tala om d isf :arsele Om folk orkar reta upp sig å därför föra diskussioner om d på nätet.... Ja skulle me lätthet erkänna om ja varit skyldig men nu sitter ja ju i Sundsvall, me gipsad arm å kraschad hoj så den här gången va man oskyldig :tungan

man kan ju fundera över hur många gånger det är en hojtjuv dom jagar o hur många gånger det är en vanlig hederlig svensson som råkat glömma kolla på hastighetsmätarn..

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back