R1Monstret
Återkomsten!
Någon som såg eller vet ngt?
Igår var jag och ett par kompisar ner till Norrköping på hoj.
Vi missade tiden lite och fick brådis hem..
Gasade väl rätt så hyffsat på motorvägen hem. För att slippa moralkakor så nämns inga siffror, men det var kanske inte så lagligt.
Strax innan Kolmården blir vi omkörda av en svart hoj med skjuts.. det var allt vi hann se... Det måste ha gått fruktansvärt fort, för han bara försvann.. O som sagt, så körde vi ju inte så långsamt..
När vi närmade oss Nyköping, så hade polisen ett väldans pådrag, och det såg ut som att dom hade nån eller ngt inringad vid påfarten till Nyköpingsbro...
Jag skulle vilja veta hur fort det gick.. Nån som vet eller hört ngt?
Har Fürsten sålt sin hoj måhända, för det var då ett förbaskat "GO" i den maskinen..
EDIT: En kollega på jobbet sa att han hörde att ngn vart av med kortet igår, för han hade kört 286Km/h på E4an.. Samma??
Igår var jag och ett par kompisar ner till Norrköping på hoj.
Vi missade tiden lite och fick brådis hem..
Gasade väl rätt så hyffsat på motorvägen hem. För att slippa moralkakor så nämns inga siffror, men det var kanske inte så lagligt.
Strax innan Kolmården blir vi omkörda av en svart hoj med skjuts.. det var allt vi hann se... Det måste ha gått fruktansvärt fort, för han bara försvann.. O som sagt, så körde vi ju inte så långsamt..
När vi närmade oss Nyköping, så hade polisen ett väldans pådrag, och det såg ut som att dom hade nån eller ngt inringad vid påfarten till Nyköpingsbro...
Jag skulle vilja veta hur fort det gick.. Nån som vet eller hört ngt?
Har Fürsten sålt sin hoj måhända, för det var då ett förbaskat "GO" i den maskinen..
EDIT: En kollega på jobbet sa att han hörde att ngn vart av med kortet igår, för han hade kört 286Km/h på E4an.. Samma??
Last edited:




