Snusreklam

Jag måste faktiskt hålla med, Vafan är det som händer ?
jag har tyckt att: ok fine reklam behövs och så länge den är vid sidorna eller ovanför så ok då nödvändigt ont.
Men när det blir rena Aftonbladet med en stor jävla blaffa över hela sidan som man måste klicka sig igenom så känns det som att det börjar bli dags att börja använda mjukvara som tar bort all reklam istället.
Visa lite sunt förnuft när ni lägger in reklamen så kan den faktiskt vara en fördel, kanske intressant att kika in på grevens och kolla på delar eller vad man nu känner för, men sätt upp sådan här skit så kommer ju motmedel att appliceras omedelbart.

Det är inte en positiv upplevelse för besökaren av siten.

Jag håller med till den negativa kritiken. pop-up är jobbiga! och jag gillar mer mc inriktad reklam. jag har själv hittat mycket via reklamen på denna sidan. SH är en av få sidor jag faktiskt har uppskattat reklam på, så som grevens. Försök o få in mer mc reklam istället! Kanske en pop-up med MotoGP ? hade jag gillat! :kär

Riktigt störande men som vanligt..... Pengar:mad:

Har kört med den enda riktiga snusen General i mer än 30 år nu och det blir bara bättre för var dag som går.Som en injection lustgas för kroppen var gång en ny prilla läggs in. :crash

Vill man sedan slippa reklam som jag själv gör eftersom jag aldrig sett denna snusreklam, (vilket ju var synd) på sporthoj.com så installerar du de två pop-up stopparna Ghostery och Adblock.

Last edited:
Jag la fram klagomål när jag själv såg den faktiskt. Ogillar popups oxå och har alltid haft som motto att aldrig använda det! De ska nu ha skruvat ner antalet annonsörer som kör med popups.

Tror dock det där snusföretaget kommer köra klart. Så den får ni klicka bort så länge.

Vi får hoppas det blir bättre snart. Sajten måste dock möte en budget, som ni säkert vet. Försök att inte slå på adblock. Tack

Så länge man envisas med den här typen av väldigt störande reklam kommer fler användare att hitta och slå på adblock. Har en användare väl slagit på adblock är det svårt att få honom/henne att vitlista eller sluta, så jag rekommenderar verkligen admin att ta tag i nivån.

AdBlock och ni är fria från reklam.
Den bästa av två världar är om sporthoj kan dra in pengar via reklam och att reklamen är snäll nog att användare kan vitlista sidan utan att få popups, sidor att klicka bort etc.

Vill verkligen inte köra adblocker men tvingas till det. Läser sidan på jobbet rätt frekvent, finns en del tveksamma avatarer som en del kan störa sig på haha :D

Sedan skulle man ju kunna tänka sig (jag i alla fall) att betala en liten avgift för att slippa reklam, lägger man den på en schysst nivå - Kanske 80-100 kr om året så tror jag många hade nappat.

Sedan skulle man ju kunna tänka sig (jag i alla fall) att betala en liten avgift för att slippa reklam, lägger man den på en schysst nivå - Kanske 80-100 kr om året så tror jag många hade nappat.

100 spänn om året??? hur mycket tror du man tjänar egentligen på att terrorisera folk med reklam? skulle bli förvånad om de får mer än några ören per visning. 100 spänn hade täckt en livstid för 10 medlemmar ;)

Vid midsommar har jag varit snusfri i 2 år, VARJE DAG saknar jag en 7jävla mullbank under läppen. Det är en åtrå jag faktiskt gillar på nåt perverst sett.

Den där reklamen tar bort min längtan efter en fetingprilla, så jävla dåligt är det med pop-up reklam.

Vid midsommar har jag varit snusfri i 2 år, VARJE DAG saknar jag en 7jävla mullbank under läppen. Det är en åtrå jag faktiskt gillar på nåt perverst sett.

Den där reklamen tar bort min längtan efter en fetingprilla, så jävla dåligt är det med pop-up reklam.

Som substitut om man inte vill lägga ner snusandet helt så kan du prova med rå ingefära under läppen.Skala den och skär den i lagom stora och jämna bitar eller mal ner den och ha detta sedan i en snusdosa av plast så bevaras fukten längre.Vet två som lyckats sluta snusa på detta sätt.Vad det är i ingefäran som gör det hela lättare har jag däremot ingen aning om mer än att det tycks fungera bra på vissa.

Vill du ha mer besked om ingefära som hjälp vid att sluta snusa så är det bara att Googla ... :crash

Nyheter
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm