Snusa, röka, dricka?

Vad gör du av detta?

• Antal röstningar
    0
Hur är det med era kaffevanor då? Jag dricker inte så sällan 3 koppar om dagen, och en del tycker att det är mycket.

Maverick skrev:
yeah!! du borde flytta till jkpg.. vi behöver fler som dig :tummenupp :D
Jag bor i ett samhälle där hälften av alla ungdomar kör traktor till skolan, supandet är en livsstil :D
Får du dricka alkohol nu? Jag tänker på värktabletter osv.

PacMan skrev:
Hur är det med era kaffevanor då? Jag dricker inte så sällan 3 koppar om dagen, och en del tycker att det är mycket.
Tar det lugnt med kaffet numera, för min mage klarar inte av några större mängder. Samma sak med apelsinjos... syrachock för magen.

Men 1 1/2 stor mugg om dan bli det. Kaffe är fantastiskt gott :)

mb skrev:
Nja, 10 st av 214 har kryssat för att de är nykterister, så 95 % dricker alkohol.
Jag kryssade nykterist eftersom jag dricker vid några enstaka tillfällen om året. Alltså är jag nykterist men inte absolutist.

Röker gör man, ett paket om dagen.. och dricker kopiösa mängder kaffe.

"Sniffar" bensinångor med jämna mellanrum, men kan sluta närhelst jag vill.. :3freak

kaZmur skrev:
Jag bor i ett samhälle där hälften av alla ungdomar kör traktor till skolan, supandet är en livsstil :D
Får du dricka alkohol nu? Jag tänker på värktabletter osv.
Jodå.. jag dricker en hel del nu.. håller på o öva ikapp mig.. men tog en 5-dagars i påsk.. det var nyttigt.. måste ju vara i storform till Lelleträffen :D :fyllisar

mb skrev:
Hmm, lite förvirrande poll. Var för snabb och röstade fel tror jag... de första sex alternativen är ju egentligen bara tre alternativ och det sjunde bygger på kombinationen 2, 4 och 6.

jag också! varför har du "röker" och "röker inte"? om man inte kryssar i "röker" så innebär det ju att man INTE röker! :lol

Dricker, röker och sörplar för mkt kaffe....
Men jag mår bra av det!!!!
OCH kan sluta idag om jag vill dessvärre är det inte lika lätt att kliva av bågen!!!!!!

toodee skrev:
jag också! varför har du "röker" och "röker inte"? om man inte kryssar i "röker" så innebär det ju att man INTE röker! :lol
Enligt pollen så kan man dra slutsatsen att 77 % av SH:s besökare antingen snusar eller inte snusar. 60 % antingen röker eller inte röker och 90 % antingen dricker eller inte dricker.

Undrar vad resten gör :)

Snusar dagligen och dricker bira när jag känner att det är kul... Lite whiskey, cognac och rom & cola kan ju slinka ner ibland oxå... :fyllisar Utöver det så drar man väl i sig en mängd kaffe per dag, men det är bara härligt!

Jag gör allt! I måttliga mängder, 0-20 cigaretter/vecka och 1-2 snusburk/månad. Drar en fylla högst en gång/månad!.....i vanliga fall, kommer att bli både fre + lör denna helg.... :rolleyes: