Johanjulgran
#25 supermotard
Röker inte, snusar inte men dricker alkohol i bland. Inga stora mängder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
BIKER23 skrev:jo håller med!! men skadar ju aldrig med en lina på en sjysst fest![]()
Messiah skrev:ojojoj, behövs verkligen inte fler av såna som dig som i dagens samhälle :kocko
The_FacultyGirl skrev:Hej igen!
Nu är jag sugen på mer statistik!
Anledningen till denna är att jag jobbar i en mataffär och har börjat fundera på hur pass många det egentligen är som röker, snusar och/eller dricker alkohol. (Jepp, är uttråkad ibland i kassan)
...
NoicE skrev:Jag dricker gärna och massor, alla som efterfestar tills 07 är bra människor![]()
yeah!! du borde flytta till jkpg.. vi behöver fler som digkaZmur skrev:Snusar en dosa per dag, röker ett paket i månaden, dricker runt 5-10 öl i veckan och runt en halvliter starksprit i veckan.
Precis, man kan aldrig lita på nån man aldrig vart full ihop med. Känns som de har nåt att dölja. Men det är väl för att vår kultur är uppbyggd med sprit i centrum. Finns ju många andra länder där de knappt dricker alls, åtminstone inte på det sättet som vi i Sverige.johngbg skrev:Litar inte på nykterister...
mb skrev:Precis, man kan aldrig lita på nån man aldrig vart full ihop med. Känns som de har nåt att dölja. Men det är väl för att vår kultur är uppbyggd med sprit i centrum. Finns ju många andra länder där de knappt dricker alls, åtminstone inte på det sättet som vi i Sverige.
Japp, du har naturligtvis helt rätt här. Tyvärr tror jag fortfarande att det ligger en hel del i det talessättet. Om inte annat visar det hur starkt alkoholen är knuten till svenska kulturen.da-geez skrev:Ähh.. det håller ju inte. T.ex. så har jag fullt förtroende för min mormor
och jag har knappt sett henne ta ett glas vin. Har däremot större
förtroende för personer som väljer att inte dricka. De har ju kommit på
hur patetisk och ynklig man blir på fyllan..
da-geez skrev:Ähh.. det håller ju inte. T.ex. så har jag fullt förtroende för min mormor
och jag har knappt sett henne ta ett glas vin.
mb skrev:Japp, du har naturligtvis helt rätt här. Tyvärr tror jag fortfarande att det ligger en hel del i det talessättet. Om inte annat visar det hur starkt alkoholen är knuten till svenska kulturen.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |