bullysmile
Killing time? time kills you!
varför är det bra/klart att han ska börja snusa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klart grabben ska snusa.. börja med catch
äre inte lika bra att börja knarka direkt?![]()
lite mer hardcore över det. snuset kostar väll snart lika mycket som droger ändå![]()
Ett dumt svar på en dum fråga.
Ett dumt svar på en dum fråga.
dom som förstår sig på såntdär säger ju att snus och cigaretter är inkörsportar till tyngre saker.![]()
om det är sant äre väll lika bra att skippa förspelet, ändå ingen som gillar det va
Haha... Klart vill du prova så köp en dosa general ! Catch osv e inte snus! Bättre o ta d som e rätt o riktigt ist!
Kanske låter idiotiskt i mångas öron o börja, men fan va gött d e o trycka upp en paj under läppen till kaffet på morgonen!!!! Guld i mun......![]()
"De som förstår sig på sånt där"? Vilka skulle det vara, menar du? I.s.f är väl alkohol mycket värre.
Dödsknark?!äre inte lika bra att börja knarka direkt?![]()
lite mer hardcore över det. snuset kostar väll snart lika mycket som droger ändå![]()
nä dom som säger så är dom största skitsnackarna som finns,
avskyr dom.
men alla som man har försökt prata med t.ex. blåögda föräldar hävdar att det är så.
Dödsknark?!![]()
Klart att föräldrarna säger så. De vill väl inte att dess kids ska börja snusa. När jag var ung fick jag lära mig att det var krossat glas i snuset, så att det skulle riva upp slemhinnorna och därmed göra det lättare för nikotinet att komma ut i blodet.
Jag har snusat sedan långt innan många av er var födda, att börja med nikotin är så urbota korkat att du borde ha en smäll för att du ens tänker tanken.
Ska du använda snuset för att sluta röka så kör på någon White-sort som dom andra skriver.
Men använd det som sista utväg, att röka är skitdumt och skadligt, att snusa är dumt men mindre skadligt.
Nu framstår du som både moralpappa och cyber-samvete, snyggt förpackat i en halvpigg 150-årings kropp.
Japp, men jag kan leva med den bilden.
Om man aldrig börjar så behöver man inte ha svårt att sluta.
Vill du veta vad mitt snusande har skostat dom senaste 20 åren i dagens penningvärde?
En dosa kostar i dag ~45:- (det var ju lite billigare förr, relativt annat, men då jag inte har tillförlitliga siffror på prisindex på annat så räknar jag att det alltid har kostat ungefär så), ta det gånger 365 dagar, gånger 20 år, då har jag snusat för 328.500:- dom senaste 20 åren.
Jag hade gärna gjort något annat för dom pengarna.
Som sagt; jag har aldrgi någonsin ångrat att jag börjat snusa och jag kommer nog att fortsätta med det bra länge till.
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten