snus

Kör med kaffesump :tummenupp

Svagaste måste väl ändå vara onico. Har snöat in lite på det efter att jag slutat med nikotin. Kostar lika mycket eller mer än "vanligt" snus dock!! :mad:

EDIT: Börja inte! :mad:

Catch mini eller dylikt. Undvik general, grov, rapé mfl. Har fått för mig att de som heter "white" är skonsammare för nybörjare då de inte rinner ett jävla dugg men är fortfarande rätt goda. Har gått över till det efter 8 år med vanligt snus, ångrar mig inte och halverade snuskostnaden.

Hur gammal är du och varför vill du börja snusa?

varför börja snusa om man inte behöver? känns som lite fel forum att lägga den här tråden i... prova med flashback eller något så får du säkert mycket bättre respons:D

Catch mini eller dylikt. Undvik general, grov, rapé mfl. Har fått för mig att de som heter "white" är skonsammare för nybörjare då de inte rinner ett jävla dugg men är fortfarande rätt goda. Har gått över till det efter 8 år med vanligt snus, ångrar mig inte och halverade snuskostnaden.

Skillnaden är väl att de ska rinna mindre (tyvär sitter med en Ettan White pga felköp) vilket leder till att tänderna inte alltid ser lika gula ut för stunden. Dock smakar de mycket sämre. Kan också säga att jag inte ångrar mig att jag började då jag känner att det är så trevligt att ha i plugget m.m. och då dessutom jag inte gör av med så pass mycket. :)

En bit brunt papper under läppen kan se riktigt hett ut nere vid mojen, go for it! Vem vet, kanske någon dam som redan givit upp på anonyma alkoholister och gått vidare med tyngre prylar sedan ett par år plötsligt ser dej som en gobit att utöva erotik tillsammans med.

Detta givetvis efter att ha avfärdat dej i åratal som en pojkspoling utan nödvändiga manliga attribut. Men nu fylls dessa två kriterier, könsmognad och snusattrapp!

Last edited:
Börja inte...bara dumt. Jag har själv inte snusat men min farsa har snusat i en jäkla massa år(dock har han nästan slutat). Har en kompis också som både snusar och röker. Han vägrade ett tag att inse att han var beroende men ändå så skrek han "jag måste ha en snus" när han inte hade fått snus på 12 timmar.

Och om du nu måste börja, ta Onico.

Nick (and Johnny) river fett redan efter en prilla!
Börja med en sån så kommer du inte snusa igen. Hehe

köp dig en påse laktris, dessa som är halv runda, sitter på plats ganska bra. både är gott och efter ett tag svider det så det känns äkta. rinna börjar det också göra.

annars så är kronan white både billig och mild.

Varför tala så negativt om snus? Jag har snusat i 12 år och jag har aldrig ångrat att jag börjat. Dock slutade jag snusa för ett år sedan.. Det tog ett halvår innan jag upptäckte mitt misstag och började därefter snusa igen.

Klart grabben ska snusa.. börja med catch

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...