Snubbe på sveavägen?

Vi ses ikväll Pelle!

6576-m.jpg

Pelle är medlem i potatoesmc, passa er för honom, han e cool!!!:tummenupp

han har fått åka med mellan varven, men han borde åka mer ( som oss alla oavsett hur mkt vi åker ):arsele

hurru smurfen , din avatar e lite gammal... inte ens din hoj jöö

o sorry PELLE 4 president:tummenupp

en kille man ska bjuda på mat, glass, dricka.. samtala med mm
det e uppskattat!!!!

just det pelle e medlem i stan ballaste mc klubb

Last edited:
tycker också det var fint gjort av potatis :tummenupp hur länge har han varit medlem?

ang insamling till nåt kul så behövs det inte många kr per person innan man har en vettig summa! vore kul gest till en så engagerad person. mc/moped kan det nog dock finnas en anledning till att han inte har.

hurru smurfen , din avatar e lite gammal... inte ens din hoj jöö

o sorry PELLE 4 president:tummenupp

en kille man ska bjuda på mat, glass, dricka.. samtala med mm
det e uppskattat!!!!

just det pelle e medlem i stan ballaste mc klubb

du kan väl dra min avatar över dig då?! eller dra nåt annat gammalt över dig....jag vet vem du är och jag vet var du bor....DU och JAG vi ses ikväll, fattar du?!

Jag kommer inte ihåg om det var -06 han fick sin tröja kanske?

ps. kolla annons

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=17527

ds.

Last edited:
Ingen sommar utan Svea Donken. Ingen Svea Donken utan Pelle. :tummenupp :) Gladare prick får man leta efter.

Tummen upp för Er alla och för Pelle!
Jag har aldrig träffat honom.
Även fast jag är fullt frisk och kan göra vad jag vill så går jag ibland runt och gnäller med negativa tankar.
Tror nog jag ska sluta upp med det.

Skön artikel. På en skön kille.

I Hässelby är han lite av en icon även för folk som inte kör motorcykel. Redan när han va liten verkade intresset för motorcyklar stort. Han cyklade runt hela västerort med sin cykel som han hade spelkort eller plastlappar som flerpade mot ekrarna så att det skulle låta som en motorcykel. :yoparty

Under alla år har jag nog aldrig sett Pelle arg, men ledsen någon gång när någon varit taskiga mot honom. Men oftast är han väldigt glad och trevlig. Något som många borde ta efter mera.

Vem har inte kört omkring på cyckeln med plast kort i ekrarna :D
Tror nog att alla har lite Pelle i sig :yoparty

Underbar tråd, min onsdag blev mycket ljusare av att läsa om denna kille, & att så många har stora hjärtan!
Bravo!!!

Har också sett honom & undrat lite, skäms nästan i efterhand att jag inte tog mig tid att snacka, det ska det bli ändring på! :tummenupp

Heja Pelle!

Last edited:
Förlåt mig om jag skrev "tomte", Pelle verkar ju va en störtskön kille som blir glad av det enkla i livet. Härligt att folk med lite hinder också få vara med!

Klockrent skön kille han verkar vara. :yoparty

Man har ju sett han i Häggvik några gånger. Men inte på Donken inne i stan när jag varit där.... Hur jag nu lyckats missa han. Får väl åka in och kika efter han.

Ingen som har skjutsat han? Vet ju själv (som jobbar extra som ledsagare) hur alla blir som exhalterade små barn när man kommer med hojen. Kul att man kan glädja någon... :tummenupp

Har också träffat honom några gånger i Lunda men framförallt i Väsby av någon anledning eftersom han verkar vara uppväxt i hässelby eller hur var det? Tror han brukar vara på väsbys hockeymatcher om jag inte har helt fel. Dock en jäkligt trevlig prick som inte drar sig för att komma fram & säga hej vilket är alltför sällsynt i detta kalla sverige speciellt när man säger det till någon man inte känner.

Ang fordon till honom är en fin gest men kolla gärna närmare om det inte finns förhinder, använder han t,ex moped eller cykel när han delar ut post så borde det inte vara några problem.

Instämmer med alla andra här att man blir glad av att se honom för han njuter verkligen av livet vilket vi andra är alltför bortskämda med! :)

Tycker mig känna igen den där Pelle från tiden då jag bodde i Väsby och spenderade en del tid i Hufvudstaden

Lågt... Hoppas tråden rensas från den användarens låga kommentarer!

Och en stor eloge som sagt till PMC :tummenupp Snacka om att ni gjort han glad för resten av livet!

Haha. Pelle kommer få många att snacka med ikväll!
Jag kanske skulle ta och rulla förbi med mitt nya feta åk?

Underbar tråd, min onsdag blev mycket ljusare av att läsa om denna kille, & att så många har stora hjärtan!
Bravo!!!

Har också sett honom & undrat lite, skäms nästan i efterhand att jag inte tog mig tid att snacka, det ska det bli ändring på! :tummenupp

Heja Pelle!

Låter som en skön kille! Hoppas man träffar han själv när man är i sthlm!

Den där Wunder förtjänar en ban.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...