Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ni är ju väl typ 34mil till hemavan, då det är typ 23 från lycksele. Eller nått.Kulgan skrev:2686848Skorna såg helt klart sköna ut & brädan med för den delen...
En sak som är kasst med Umeå är att det är så jävla långt till några vettiga backar. Närmast är väl borgafjäll 30 mil bort...
Annars har vi en backe 5 mil härifrån där dom iaf brukar ha en helt ok park, men det tar 2 min att ta sig ner
http://www.blue-tomato.com
är en bra sida där jag beställt prylar tidigare, ligger helt ok i pris.
Fraktfritt om man beställer för över 300 euro & tar typ 3-5 dar att få grejorna.

senaste snön kom 18 dec
.Såhär kul hade jag o mina vänner i förrgår. Båda polarna är locals i Hemavan, tur att ha vänner där iaf!
Enjoy. Det är jag på sista bilden iaf![]()
Det börjar väl ordna upp sig. Kom ett rejält dump förra veckan så både Åre och Sälen har 65cm och Tänndalen har över 1 meter.Hur ser det ut på snöfronten i Sverige egentligen?
Sist jag åkte bräda bröt jag handleden. Den officiella storyn var att jag åkte i någon half pipe, gjorde världens tuffaste hopp och landade fel. Den inofficiella, och sanna historien var inte krångligare än att jag bara drog på arslet.
Gången innan det hoppade axeln ur led. I liften.
Jag har numera gett upp brädåkningen.
Sist jag åkte bräda bröt jag handleden. Den officiella storyn var att jag åkte i någon half pipe, gjorde världens tuffaste hopp och landade fel. Den inofficiella, och sanna historien var inte krångligare än att jag bara drog på arslet.
Gången innan det hoppade axeln ur led. I liften.
Jag har numera gett upp brädåkningen.
Hur ser det ut på snöfronten i Sverige egentligen? Bodde förra året i Åre , där jag jobbade o slet, men som tur var så hoppade jag över detta år.. det e juh snö fattigt överallt juh eller har jag helt fel? Ska i alla fall upp till Sälen v9 och trösta mig lite hos min fd kombo i Åre.
Hoppas att ni har fått åka mer än mig.. Brädan har inte ens kommit utanför förådet
Guuud vad härligt! Blir riktigt avis!!
Det sista jag gjorde i min snowboardkarriär var att bryta svanskotan..![]()
Nu åker jag bara för skoj skull..

De flesta som saknar kroppskontroll brukar överge plankan till förmån för skidor. Kan man inte förflytta tyngdpunkten på sin kropp på rätt sätt så blir det ju snabbt trist och då förstår jag att man hellre väljer skidor. För med skidor kommer alla ner för backarna.... ...till sist.![]()
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem