Snorungar som slåss...

• Thread starter Thread starter SFB
  • Start date Start date
Hahaha, ja dom har inte många rätt dom

Lagom kul för dom när dom "råkar" få in ett dödande slag eller en förlamande spark

Last edited:
Jag kan iofs förstå dem, jag kommer ihåg när man var 8-9 år. Då sprang vi runt i gäng och kastade pinnar på varandra och slogs,det var skoj och en adrenalinkick, är man mentalt handikappad så kan detta nog hänga med ända upp i vuxen ålder.

Jag skiter egentligen fullständigt i vad de håller på med, då det inte skadar någon annan än dem själva. Tråkigt dock att de svärtar ner fotbollens redan dåliga rykte och blir förknippade med "sitt" lags äkta supporters. Jag förstår faktiskt polisen som måste behandla alla med lagtröjor på sig som huliganer, trots att det innebär att jag också blir slussad igenom passager med kravallstängsel istället för att bara gå 10 meter till min bil.

Jag har nog aldrig förstått varför de slåss när det är fotbollsmatch?

Varför gör de det?

Sen har jag heller aldrig vatt på en fotbollsmatch i mitt liv heller......

Mavve skrev:
Jag har nog aldrig förstått varför de slåss när det är fotbollsmatch?

För att de är idioter som sätter prestige i att klubba ner ett annat gäng. Det har inget med fotboll att göra, och att nötterna slåss "i sitt lags namn" är bara patetiskt och tråkigt.

McB skrev:
Jag skiter egentligen fullständigt i vad de håller på med, då det inte skadar någon annan än dem själva.

Fråga vad personen som äger BMW hojen dom välter tycker. Tror inte han resonerar på samma sätt. Att dom pucklar på varandra gör mig inget så länge ingen annan blir skadad. Eller annans egendom förstörs.

Haha, fantastiskt att de kan hålla reda på vem de skall slå och inte slå på.

- Hej
- Hej
- Ska vi slåss idag? :)
- Okej :)
- Bestäm plats ni, vi bestämde sist :)
- Okej, Huliganvägen 4 kl. 16:30. Passar det bra?
- Okej, då ses vi! :)

:rolleyes:

McB skrev:
Jag skiter egentligen fullständigt i vad de håller på med, då det inte skadar någon annan än dem själva. Tråkigt dock att de svärtar ner fotbollens redan dåliga rykte och blir förknippade med "sitt" lags äkta supporters. Jag förstår faktiskt polisen som måste behandla alla med lagtröjor på sig som huliganer, trots att det innebär att jag också blir slussad igenom passager med kravallstängsel istället för att bara gå 10 meter till min bil.
Polisen behandlar inte alla suportrar som hulliganer, speciellt inte dom som bär lagtröjor, då dom vet att dom riktiga hulliganerna inte har lagtröjor utan bär vanliga märkeskläder... Kallas casual.

Det där var väll inte huliganer, snarare 14åriga pojkar med små penisar.
Sak samma, någon borde gått ut och skjutit allihopa.

:hej

Äh, killarna kan ju ändå inte slåss, man får ju större skador av en dag i verkstan är ett sånt där slagsmål :)

Jävla amatörer...

Chris Ash skrev:

DN - Nyheter skrev:
I förhör har de skadade sagt att aktivisterna använde tillhyggen, bland annat ett basebollträ, ett paraply, flaskor och en påse med stenar.

De tre skadade kördes till Sankt Görans sjukhus. Skadorna i ansiktet och huvudet var lindriga och efter några timmar fick de lämna sjukhuset.

De var inte så bra på att slåss de heller, de använde ju en massa tillhyggen och lyckades inte åstadkomma mer än så. Svagt.

Varför bra inom citationstecken? Antingen är man väl bra eller dålig på att slåss, feministerna var dåliga. Jugge är bra.

med lite tur så får ägaren till hojen tag på den filmen och kan spåra tag i nån av puckona och visa hur det blir efter att ha varit släpad bak en bmw några mil...

stoffer skrev:
De var inte så bra på att slåss de heller, de använde ju en massa tillhyggen och lyckades inte åstadkomma mer än så. Svagt.

Varför bra inom citationstecken? Antingen är man väl bra eller dålig på att slåss, feministerna var dåliga. Jugge är bra.

Japp, men man kan ha ihjäl någon relativt enkelt utan att vara bra på att slåss.

man kanske skulle bli ultra huligan och kicka folk på stan istället för och köra hoj? då slipper man juh i vartfall polisen och hans böteslappar för småbagateller....

KalleNorton skrev:
Polisen behandlar inte alla suportrar som hulliganer, speciellt inte dom som bär lagtröjor, då dom vet att dom riktiga hulliganerna inte har lagtröjor utan bär vanliga märkeskläder... Kallas casual.

Du kanske inte förstod att det jag skrev var självupplevt?

Vilka idioter, vad är de för kvalité på dagens ungdommar*?! :kocko

*unga grabbs som tror att de är tuffa för de kan vifta med händer o ben.
/mvh Johan

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...