Snokar ni i er partners mobil/mail o.s.v.?

jag snokar i min flickväns telefon om jag ska vara ärlig,

men jag har en hållbar anledning anser jag. Hon har ljugit för mig o döljt saker och hon vill gärna ha koll på vad jag skriver på nätet och så...

!ante skrev:

men jag har en hållbar anledning anser jag. Hon har ljugit för mig o döljt saker och hon vill gärna ha koll på vad jag skriver på nätet och så...

Du har inte en hållbar anledning.

Både du och hon gör bort er. :fakta

HanneZ skrev:
Du va menade hon "Johanna" med det där sms'et hon skrev igår föresten? Varför skrev hon "kram"? Menade hon något med det? Har ni gjort nåt? Varför är du ens kompis med henne? Hur gammal är hon? :mad:
Ungefär så ja. :hihi :3freak

Självklart gör man det! Samt att jag har installerat en liten applikation på hennes dator så jag ser vad hon skriver samt vart hon surfar. Har även slagit på GPS tjänsten på hennes mobil så jag alltid ser vart hon är. Håller på att få till en deal med hennes operatör så att alla samtal bandas och skickas till mig veckovis, de skickar redan nu alla inkommande och utgående sms till mig direkt. Snart är inkopplingen av de dolda kamerorna i hennes lägenhet klar, så då kan jag sova lite lugnare. :tummenupp

Det kommer snart en film om detta under namnet:
Litar du på din partner, det gör inte jag, för jag är psykopat! :hihi

Näe, seriöst, jag skulle aldrig orka, men jag har förståelse för att vissa gör det om man misstänker något. 2 av mina bättre vänner har hittat mess och mail i sina fruars devicer, där det framgick att de hade träffat andra vid sidan av. De är inte längre gifta.

Skulle bli vansinnig om min tjej satt o läste smsen på min mobil osv.
Kanske står nått välldigt privat där som jag inte vill snacka med tjejen om.
Man behöver ju inte veta precis allt vad som händer och allt vad sin partner gör.
Kan hon inte lita på mig så kan hon dra åt helvete.

HanneZ skrev:
Du va menade hon "Johanna" med det där sms'et hon skrev igår föresten? Varför skrev hon "kram"? Menade hon något med det? Har ni gjort nåt? Varför är du ens kompis med henne? Hur gammal är hon? :mad:

Hm, detdär låter bekant.
Iofs brukar det inträffa de flesta gånger vi kommit hem från krogen också så.. :fyllisar

Varför inte bara radera alla sms och mejl när man läst dem? Om jag hade något att dölja så skulle jag radera alla sms snabbare än UT kan skriva "Är du dum på riktigt LR?"

Om man snokar och förklarar det med att "han/hon har ju ljugit och hållt på innan" så har man problem. Lösningen på ett sånt problem är väl att göra slut och på det viset inte behöva sjunka till respektives nivå?

Om man har en osäkerhet kan man snällt fråga partnern när man sitter i soffan om man kan kolla lite i telefonen (har aldrig gjort detta heller, menmen), svarar då personen "ja" så har man förmodligen inget att oroa sig för och behöver inte snoka eller kolla alls.

//jaG

Joe Schmoe skrev:
Kanske är Nokia specifikt. Finns under inställningar -> telefon.

Då blir du tvungen att slå säkerhetskoden för att låsa upp knapplåset.
Där ser man! Första gången jag hör talas om denna nymodighet.

!ante skrev:

Du behöver:
- lite mer hyfs(fattar du inte hur fel ditt handlande är så behöver du uppfostras, fattar du hur fel det är och ändå gör det så är du ett hopplöst fall)
- en ny flickvän

alt.

- din flickvän behöver en ny pojke och du ger henne skäl att fundera på det.

Ärlighet varar längs! ;) känns som om det är mest unga tjejer som snokar...

Chrille skrev:
2040859 Du behöver:
- lite mer hyfs(fattar du inte hur fel ditt handlande är så behöver du uppfostras, fattar du hur fel det är och ändå gör det så är du ett hopplöst fall)
- en ny flickvän

alt.

- din flickvän behöver en ny pojke och du ger henne skäl att fundera på det.
ORD! :fakta
Frågan hon/han/ni behöver ställa er är:
Hur skulle jag själv uppfatta det om min partner gjorde likadant mot mig?
Jag anser det helt oacceptabelt att hålla på det viset.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg