Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
!ante skrev:jag snokar i min flickväns telefon om jag ska vara ärlig,
men jag har en hållbar anledning anser jag. Hon har ljugit för mig o döljt saker och hon vill gärna ha koll på vad jag skriver på nätet och så...

Ungefär så ja.HanneZ skrev:Du va menade hon "Johanna" med det där sms'et hon skrev igår föresten? Varför skrev hon "kram"? Menade hon något med det? Har ni gjort nåt? Varför är du ens kompis med henne? Hur gammal är hon?![]()

Han kör NSR, hon är fömodligen runt 14...Zee skrev:Du har inte en hållbar anledning.
Både du och hon gör bort er.![]()
HanneZ skrev:Du va menade hon "Johanna" med det där sms'et hon skrev igår föresten? Varför skrev hon "kram"? Menade hon något med det? Har ni gjort nåt? Varför är du ens kompis med henne? Hur gammal är hon?![]()

TinaTjejen skrev:Hur får man nån att sluta upp med ett sånt ofog?
Madhonda skrev:Och jag håller med er..!!
Ursäkta min okunnskap, men vad är det?Joe Schmoe skrev:Man slår på säkerhetsknapplåset på sin mobil så blir det mycket svårare för dom att snoka.![]()

Rohlen skrev:Ursäkta min okunnskap, men vad är det?![]()
Där ser man! Första gången jag hör talas om denna nymodighet.Joe Schmoe skrev:Kanske är Nokia specifikt. Finns under inställningar -> telefon.
Då blir du tvungen att slå säkerhetskoden för att låsa upp knapplåset.
Rohlen skrev:Där ser man! Första gången jag hör talas om denna nymodighet.

Skönt att vara ungkarl och slippa såntJoe Schmoe skrev:Den givna kommentaren du får av snokaren är: Vad försöker du dölja!?!?![]()
![]()

!ante skrev:jag snokar i min flickväns telefon om jag ska vara ärlig,
men jag har en hållbar anledning anser jag. Hon har ljugit för mig o döljt saker och hon vill gärna ha koll på vad jag skriver på nätet och så...
Madhonda skrev:Och jag håller med er..!!
ORD!Chrille skrev:2040859Du behöver:
- lite mer hyfs(fattar du inte hur fel ditt handlande är så behöver du uppfostras, fattar du hur fel det är och ändå gör det så är du ett hopplöst fall)
- en ny flickvän
alt.
- din flickvän behöver en ny pojke och du ger henne skäl att fundera på det.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |