Nä, inte ska byt*.com vara ett alternativ inte, men tyvärr så kommer nog inte kostnaderna för den lille att minska på några år.
Och tyvärr så kommer nog tiden för att kasta kurvor vara lite begränsad, inte för att jag vet för jag har inte några små, förutom min katt då men han tar inte så mycket tid.
Får väl bara hoppas att du har lika bra fru som jag. Jag hade en 95:as Fireblade och var sugen på en ny hoj men inga pengar samt en gammal bilskatt som låg hos UC, då säjer min fru: men kom så åker vi till handlarn och kollar ut en ny hoj![]()
![]()
, men jag kan inte ta nå lån sa jag, Nä men jag sa hon. Snacka om att jag var snabb ut i bilen.
Sagt å gjort så var man ägare till en helt ny Gixxer 1000 K8, sen när det var dags för att ta med frun på en sväng på min nya hoj som jag då haft i c:a 2 veckor säjer hon efter nån mil : Jag sitter inte nå bra på den här så nu har du ju en anledning att byta hoj nästa år.....
När det blev nästa år så kom ju K9:an, jag sa till henna att fan vad jag tyckte den var snygg, Ja, men åk å beställ en sån då men iår får du betala den själv, så nu har man en K9:amen då får du övningsköra med mej nästa år för jag vill ha en egen hoj....
Jag gillar min fru![]()
![]()
Helt plötsligt känns det som om min medömkande sympatier försvann i samband med ditt förlorade KK
Håll hårt i henne. Speciellt om hon är huslig av sig
..
det är ju synd om mej som inte får åka hoj