Tjena!
Polaren har krockat med sin hoj, och han har en sne framgaffel. Nu vet vi inte om något/bägge gaffelbenen är snea eller om det enbart är gaffelkronorna eller kanske till och med en kombination av båda.
Vår fråga är om det kan bli bra om man lyckas böja tillbaks styrkronorna och få iallafall skiten att styra rätt? Eller är det enda rätta att köpa nya gaffelben och styrkronor?
Polaren har krockat med sin hoj, och han har en sne framgaffel. Nu vet vi inte om något/bägge gaffelbenen är snea eller om det enbart är gaffelkronorna eller kanske till och med en kombination av båda.
Vår fråga är om det kan bli bra om man lyckas böja tillbaks styrkronorna och få iallafall skiten att styra rätt? Eller är det enda rätta att köpa nya gaffelben och styrkronor?