Snart vår!!!

va fan det är ju kanon fint att åka enduro nu :yoparty åkte i söndags tårna mådde väl inte så bra men jäkligt kul:D

Jag hoppas på en lång vinter. När vintern är slut så så blir det väl att släpa ut offfroaden ur garaget :-)

151206b2.jpg

-26,5 imorse.
Tror skotern får stå framme ett tag till... ;)

Har inte haft möjlighet eller lust att vara i kallgaraget under den faktiskt kalla vintern så lite slaskiga plusgrader skulle kunna vara välkommet ändå för att meka.

Det är min förhoppning också... Har iofs sådär semi-varmt garage, men ca nollgradigt är inget vidare för puts och fix det heller.

Det känns rätt så avlägset att ta ut hojen då man fått skotta både utanför och ovanpå taket på garaget senaste veckan... :(

5plus och solsken idag fick bli en tur med hojen :banana 12654208_1070383252993792_4360747532652187681_n.jpg

Det har regnat på bra inatt, på lördag ska det vara runt 5 grader. Visst kan det bli en sväng då!

Hmmm, de har ju lovat några + till helgen och vägarna är snöfria...så man hamnar väl lite i valet och kvalet: Ta ut hojen och skita ner den samtidigt som man fryser sig halvt i fördärvet eller så avstå hojåkning... :gnissla

Med risk för att verka gammal och bekväm (eller kanske bara någorlunda förnuftig?) tror jag att det får bli det senare för mig. Det är nog skönast för både hoj och förare att stanna inne i garaget har jag på känn. :)

Tills vidare njuter jag av de små sakerna. Som att det numera är ljust när man lämnar jobbet och om inte allt för länge kommer det vara ljust när man åker till jobbet. Efter det ser jag fram emot ljusa kvällar, ljusa mornar, varmare väder osv....

Det behövs ju lite mer bilder på den där, erfarenheter, hur funkar det, hur kallt blir det?

Edit; Föredömlig hemsida.

Last edited:
Tog en sväng i dag. Mest på de stora torra vägarna runt stan + lite stadskörning. Såg 5-6 andra hojar inkl. en som wheelade utanför mässan :yoparty

Tog också en tur igår. Fick mersmak efter mässan och rullade ut hojen.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman