Snart vår!!!

Raderad medlem 61114

Guest
Tänkte hämta hem hojen på Lördag :banana Hoppas den slipper utstå 10 minus sen bara i mitt kallgarage :3freak Ska bli kul att få pilla lite på den igen, har vart särbo i 4 månader nu :död
 

JMB

Medlem
Gick med
1 Aug 2012
Ort
Utanför storstan
Hoj
HD Night rod -16, XT660R -07 plus en massa ex. hojar :)
Efter att ha haft hojen till viss del isärplockad var man lite orolig att man glömt något vid återmonteringen, men nejdå den startade så fint, eller först startade den inte alls. Tänkte fan bara plocka isär igen.. Men så noterade jag att dödarknappen var i dödande läge :hihi
Nåväl blev en premiärtur i saltslasket :tummenupp
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Efter att ha haft hojen till viss del isärplockad var man lite orolig att man glömt något vid återmonteringen, men nejdå den startade så fint, eller först startade den inte alls. Tänkte fan bara plocka isär igen.. Men så noterade jag att dödarknappen var i dödande läge :hihi
Nåväl blev en premiärtur i saltslasket :tummenupp

Hah! Tänk hur genuint skitförbannad du blivit om du skruvat isär den halvvägs igen innan du såg dödarn? :hihi
 

Kuben

Cementarsel Mc
Gick med
10 May 2005
Ort
Långshyttan
Hoj
Aprilia RSV4R-10
Ingen vår än här. 5 grader varmt lite is på vägarnar. Blankis på skogsvägarna. Underbart att köra timmerbil den här årstiden. :crash
Var dock ner till garaget och kollade till italienskan och hon verkade må bra. Vill dock ut på vägen snart. :tummenupp
 

Hixman

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Feb 2015
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Multistrada V4 Rally-23
Gråmulet men 8+ i Göteborg. Tog en tur till Marstrand. Faen va gött de va :) Fick verkligen vårkänslor:krama
Började regna när jag väntade på Kornhallsfärjan:gnissla Fast det gjorde egentligen inte så mycket, skulle ju ändå tvätta bort saltet. Dom här strödagarna med drägligt väder gör underverk för både själ och hojabstinens:)
 
Last edited:

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Ort
Linköping
Hoj
Z1000SX -18
Såg ett par som stannat utanför Västerås när man åkte förbi i bilen. Önskade att de kunde dragit efter och susat förbi bilen :D
 

vurparen

Medlem
Gick med
5 Aug 2013
Ort
Kista
Hoj
Aprilia Falco -00 KTM 625sxc -06
Såg ett par som stannat utanför Västerås när man åkte förbi i bilen. Önskade att de kunde dragit efter och susat förbi bilen :D

aha så det är sådana som dig som saktar in från ingenstans och väntar in mig att åka förbi?

Var också ute och körde lite igår, såg ett par ordentliga hojar ute :)(dvs sportiga) Alltid skönt att se att jag inte är den enda galningen. Men har ju vinterhojen så abstinensen är inte så stor!

Men fan va skönt det är med sporthoj, den var sjukt snabb. På hösten kommer man vilja mata turbo på den!:D
 

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Ort
Gdansk, polen och Kungälv
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
Det är säkert inte bara jag men...
Hojen står i garage, kan inte ha den vid lägenheten och det tar minst 25 minuter att gå till garaget och kompisen har nyckeln till det och han är bortrest.

Jag håller snart på o dö av depression här, vad skall jag göra för o få upp humöret, har kollat på hojvideos på youtube i 3-4 timmar nu :huvet blev så sugen att jag beställde ett avgassystem igår men de kommer inte förens nästa vecka.

när är det vår... :död ?
 

Hixman

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Feb 2015
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Multistrada V4 Rally-23
Tog en tur på dryga timmen i dag. Lite kyligt (+4), men soligt och torrt på större vägar. Faen va gött de va:banana. Mötte 7 andra hojar så det börjar röra på sig:tummenupp
 

Lillencb 1

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2016
Ort
Stockholm Norrort
Hoj
KTM 1290R 2016
Var ute en kort sväng, 20 min var kallt men kul att vrida ur den lite:) men man får tänka på bilisterna som absolut inte tror någon är ute nu....

 
Last edited:

Teppas

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Aug 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
MT-10 2022 & Street 765 RS
Inte långt borta nu.... gott sugen..
Hoppas dom "jagar" ut grus-soparbilen snart!
Minispeglar på idag,
 

Bifogat

  • IMG_2510.JPG
    IMG_2510.JPG
    1 MB · Visningar: 114
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top