Snart vår!!!

Är redan lite väderskadad och har bara hängt här några månader vems är felet…

-1 Göteborg i morse
Ett stycke MC (vinröd) på väg till centrum från Älvsborgsbron, är sjukt avis nu.

Premiärturen genomförd idag, 8 km i solsken på torra fina vägar :hej:hej:hej:hej:hej
Herrejävlar vad något vaknade långt där inne i själen och jag blev alldeles varm inombords :)

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

på måndag, -12 grader. Tis ons och tors ska det snöa riktigt mycket.. Vart är våren?

jag ser och hör hojar överallt i malmö :tummenupp men min står fortfarande i verkstan utan kåpor och backdäck, måste löda miniblinkers också innan den är körbar... frustration på hög nivå :gnissla

Varje jävla år ska man se er skåningar, som hinner ut med hojen redan i Mars :smasha :D

Last edited:
Våren började för mig i mitten av februari -3c och isfläckar här i göteborg! Klockat 30mil snart :yoparty

Framhjulssläpp och bakhjulssläpp hittils :gnissla men helt klart värt det!

Betydligt kallare idag! Blir en kall men solig helg.
Hade tänkt att ta mig en kort premiärtur idag... kliar nu...

Våren i Kalmar, 100 mil på mätarn ännu så länge! Hörde en annan hoj som varit ute i full fart igår. Blir till att rulla 70 nya mil om två veckor, besök i skåneland väntar. Hoppas bara att det inte blir verklighet av snön som är förutspådd.

Nu e det VÅR ... moppen hemma från vinterdvalan å ompyssliing :banana :banana

men saaaatan , 0 gradiga svålar , lite dammiga vägar och massa hästar ger en minst sagt spännande åktur ..... men jävlar va sköjj :tummenupp :yoparty

Jag rullade in hojjen i vardagsrummet idag....

859574_10151347559882963_619198676_o.jpg

Idag kom ett paket!

Idag damp det ner ett paket med lite nya svålar till älsklingen.
Nu ska hon bara skos om så är hon redo för säsongen :banana
IMG_0625[1].jpg
ni får stå ut med att bilden blev upp-o-ner

Last edited:
Back