Snart ledigt garage i Uddevalla

*Lisan*

I am the devil in disguise, oh yes I am!
Gick med
1 Jun 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Kawasaki
Är det någon som är intresserad av ett garage på söder i Uddevalla?

Jag har hyrt det sedan 2001 för 200 kr/mån (svart) men ska nu säga upp det från 30/11 p g a att jag inte har använt det alls i sommar. Första åren bodde jag i närheten och hade då både bilen och hojen där, flyttade sedan inom stan men behöll garaget för hojens skull. Insåg dock att latmasken inte orkade med att ha ett garage på andra sidan stan så det har fått lösa sig med hojen på annat sätt.

Garaget är mycket enkelt med jordgolv och trädörrar men det har dugit utmärkt till mig.

Min tanke är att jag kan lämna någon intresserads telefonnummer till hyresvärden när jag säger upp hyran imorrn (måndag). Blir det många som är intresserade får jag ta den som svarar först. Det finns ju dock ingen garanti för att hyresvärden väljer den jag föreslår.

Hör av er snarast om intresse finns!
 
Jag är intresserad!!!

Jag bor på söder och har snart ingen parkeringsplats då dom skall bygga ett hus där jag har bilen! Hade vart guld om ja kunde ha både bil o hoj i närheten. Vart ligger garaget?
 
hej du kan få mitt jag har letat efter ett länge :( 0735418718

Hur menar du nu? :confused: Vill du ge bort garaget du letat efter länge eller vill du ge bort nummret för att du söker garage? :hihi Ursäkta men jag greppade inte det riktigt..
Vi har ev en plats över om det skulle vara intressant..
Mvh Canidae
 
Hur menar du nu? :confused: Vill du ge bort garaget du letat efter länge eller vill du ge bort nummret för att du söker garage? :hihi Ursäkta men jag greppade inte det riktigt..
Vi har ev en plats över om det skulle vara intressant..
Mvh Canidae

:D :rofl
 
Hur menar du nu? :confused: Vill du ge bort garaget du letat efter länge eller vill du ge bort nummret för att du söker garage? :hihi Ursäkta men jag greppade inte det riktigt..
Vi har ev en plats över om det skulle vara intressant..
Mvh Canidae

Får vi verkligen in en V70 i garaget?
 
Är också på jakt efter garage till min hoj.. Vet ni om några lediga garage eller någon ledig plats i Uddevalla får ni gärna hojta!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top