Snart helg igen...

Tack för igår. Var en riktigt trevlig fest trots knivslagsmål o dyl.
O satan vad skoj de var på Harrys, brudarna blev som tokiga när Stefan o Blom äntrade dansgolvet

Stefan skrev:
Tack för igår. Var en riktigt trevlig fest trots knivslagsmål o dyl.
O satan vad skoj de var på Harrys, brudarna blev som tokiga när Stefan o Blom äntrade dansgolvet
kan bara hålla med :tummenupp

hoppas dockan mår bra,, man kan ju alltid säga att det var i bronx eller liknande..

det känns i huvudet att det var trevligt igår... måste nog börja dricka lite oftare tror jag så att man vänjer sig :hihi :fyllisar

Edit: Det är fan skönt att va bakis ibland... nu blir det pizza och motogp :tummenupp

Last edited:
knivslagsmål??

dockan??

vad har hänt??

Supermoto skrev:
knivslagsmål??

dockan??

vad har hänt??
fråga blom... eller knivmannen som vi kallar honom nu för tiden.
karln ska ju alltid ha sista ordet så när jag pickade honom lite på låret med kniven, och blom svarar med att mosa in samma kniv en och en halv cm i låret på mig. :va

crashtestdummy skrev:
fråga blom... eller knivmannen som vi kallar honom nu för tiden.
karln ska ju alltid ha sista ordet så när jag pickade honom lite på låret med kniven, och blom svarar med att mosa in samma kniv en och en halv cm i låret på mig. :va
som sagt... inte meningen :( jag är verkligen ledsen för det :(

blom skrev:
som sagt... inte meningen :( jag är verkligen ledsen för det :(
det läker :tummenupp jag tejpade om det hemma sen när jag var lagomt bedövad. andreas var hjälpsam nog att raka benen på mig innan jag tejpade. sen krökade vi tills det vart dag igen. han kilade hemmåt strax efter kl 05 tror jag :hihi :fyllisar
idag har jag så jävla ont i hela kroppen, känns nästan som om jag har kört omkull med motorcykel och blivit knivhuggen. men vafan är det helg så är det helg. :fyllisar

crashtestdummy skrev:
det läker :tummenupp jag tejpade om det hemma sen när jag var lagomt bedövad. andreas var hjälpsam nog att raka benen på mig innan jag tejpade. sen krökade vi tills det vart dag igen. han kilade hemmåt strax efter kl 05 tror jag :hihi :fyllisar
idag har jag så jävla ont i hela kroppen, känns nästan som om jag har kört omkull med motorcykel och blivit knivhuggen. men vafan är det helg så är det helg. :fyllisar
gick ni hem till dig sen då? själv tog jag en promenix hem från krogen.. jävlar vad jobbigt det var :död

blom skrev:
gick ni hem till dig sen då? själv tog jag en promenix hem från krogen.. jävlar vad jobbigt det var :död
ja frugan var så trött att hon ville sova, så vi åkte hem och bäddade ner henne för att sedan krökade på tills kl 5.
:tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa