Snart dags att byta däck...

Har några set dunlop 208 gp(soft) om nån är intresserad 1200:- setet
120/70*17 190/60*17 motsvarar racetec eller supercorsa
 
Last edited:
Tjenare Alfa!!
Hörde att du laddar inför säsongen för att kunna köra ifrån gubben på bana :lol
Du behåller samma cyckel eller,,,,,
De e inte helt fel att göra som, så lycka till :tummenupp så de blir nog ja som får se ditt :arsele på bikeweek. sjlv blev ja sugen på den nya kawan, men ja får behålla min suzuki :banana
 
Arons Mc skrev:
Tjenare Alfa!!
Hörde att du laddar inför säsongen för att kunna köra ifrån gubben på bana :lol
Du behåller samma cyckel eller,,,,,
De e inte helt fel att göra som, så lycka till :tummenupp så de blir nog ja som får se ditt :arsele på bikeweek. sjlv blev ja sugen på den nya kawan, men ja får behålla min suzuki :banana
Kom igen nu å anmäl dig till kinnekulle på banåknings tråden i april.
Jag skall tyvärr inte dit själv men då har du fått känna på banan till nästa
körning å då skall du få en resa du sent ska glömma :hihi
Hänger du på då skall du få köra varven en bit under minuten :yoparty
Gå in på tråden där så finns det nån som lagt upp en film så ser du att det
inte är så farligt som du tror med tanke på avåknings zoner.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top