Snart är det vår!

Uteserveringen på Lilla Torg i Malmö öppnar idag. Det är inte längre vår, det är sommar!
 
Hur mycket stryk ska du ha?:va
:D
Så kan du ju inte skriva ... det är att mobba oss som inte kunnat plocka ut hojen än ....

:glömdet

Det är skillnad på "inte kunnat" och "för fjolliga för att ha gjort" ;)

Jag blev extra mycket pikad idag för att ha tagit hojen till jobbet. Kan förvisso ha att göra med att jag stod i garaget och kramade avgasröret i typ 5minuter :rolleyes:
 
Snart dags att hänga på Acrapipan man köpt i vinter och ta premiärturen med kotten !

Söndag har bra potential änsålänge enligt SMHI :)
 
Fy fan skenet bedrar säger jag bara. Idag när jag körde till käkkirurgen i lund frös jag nästan ihjäl, kommer nog hålla mig borta från motorvägen till det blir 10 + minst!!
 
...var 9 plusgrader igår..så tänkte ta en tur ut idag...sen när man kollar tempen nu är det 6minus:kulspruta:död...jaja kanske blir varmare framåt dagen :rolleyes: :D
 
Denna tråd får man verkligen inte läsa om man inte själv kan dra ut o köra. Funkade o läsa i februari men nu mår man ju bara sämre o sämre för varje ny sida som skapas.

skatta er lyckliga era jävlar :tummenupp
 
Jag ser just nu på väderrapporten att vi kan förvänta oss ett rejält bakslag i morgon.:mad:
 
Gööööööööööööööööööött :yoparty

När jag åkte till jobbet (i bil) i morse så tyckte jag att det var ovanligt lite grus på vägarna. Och när jag rundar ett hörn i centrum så får jag se något av det vackraste på länge, bilen som sopar bort allt äckligt grus :banana

Så nu är det vår i Alingsås i alla fall :tuttar :Bugar

Såg idag en Lamborghini som sopade grus här i Alingsås :yoparty

----
Premiärturen togs för övrigt igår. Ganska sjukt lycklig var jag då, kickade inte ens igång MCn under vintern, bara för att premiärturen skulle bli något extra. Det blev den!

Edit: För att vara lite modern utav sig kan jag berätta att vi "fikade upp oss" på torget, en bytta pommes fritt närmare bestämt :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top