Snart är det dax, RR premiär 7/4 på Falken

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Hoppas att det inte är lika kallt på första RR träningen i år, förra året så snittade vi 20% i bollhavet :tungan

Xenoposören va först ut i vårdoppet, sen ville Apstruts oxå mysa lite på playa del Falken.

Nu är man sugen som tusan, smygpremiären på SRW gjorde inte abstinensen mindra prexis.

McB skrev:
Apapap! Det där är min uppgift! :gnissla

Vi får väl klocka i stereo! :krama

GSXR1100R skrev:
Det behövs inte jag har laptimer på min hoj, kör själv istället :D

En god, vacker och självklar tanke vars verkställande tyvärr försvåras av att A) licenskursen inte går förrän helgen efter och B) banhoj fortfarande saknas. :huvet
Landsvägskryssaren rastas visserligen på bana ibland, men den har jag helt enkelt inte råd att lägga i grusfållor, hur billig den än må vara... :(

Last edited:
OBS! OBS! OBS! OBS! OBS!

Nu har ni chansen att bli historiska gubbar!!!!!!!

Banan är ju som ni säkert vet ombyggd vilket betyder att den som först hinner köra ett helt varv med tidtagning kommer att inneha det absolut enda och viktiga första inofficiella banrekordet på den nya banan!!!!!!!

Sen kommer det ju under ganska lång tid att finnas möjlighet för ett stort antal personer att för en kort stund inneha banrekordet på Falkenbergsbanan!!!

Det ni!!!

Bli inte stressade nu bara av hur fräckt det skulle vara att berätta för barnbarnen hur gammelgubben minsann hade banrekordet på bla bla bla..... en gång i tiden!

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :banana :banana

XENOMORF skrev:
OBS! OBS! OBS! OBS! OBS!

Nu har ni chansen att bli historiska gubbar!!!!!!!

Banan är ju som ni säkert vet ombyggd vilket betyder att den som först hinner köra ett helt varv med tidtagning kommer att inneha det absolut enda och viktiga första inofficiella banrekordet på den nya banan!!!!!!!

Sen kommer det ju under ganska lång tid att finnas möjlighet för ett stort antal personer att för en kort stund inneha banrekordet på Falkenbergsbanan!!!

Det ni!!!

Bli inte stressade nu bara av hur fräckt det skulle vara att berätta för barnbarnen hur gammelgubben minsann hade banrekordet på bla bla bla..... en gång i tiden!

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :banana :banana

Jag ska va först ut annars får jag inget banrekord :huvet

GSXR1100R skrev:
Hoppas att det inte är lika kallt på första RR träningen i år, förra året så snittade vi 20% i bollhavet :tungan

Xenoposören va först ut i vårdoppet, sen ville Apstruts oxå mysa lite på playa del Falken.

Nu är man sugen som tusan, smygpremiären på SRW gjorde inte abstinensen mindra prexis.

xenakrigarprinsessans vurpa förra året var det roligaste jag någånsin skådat!

Chris Ash skrev:
De har väl byggt en större avåkningszon efter långa rakan.
Jallekurvan är fixad nu ja, men banan är väl oförändrad i övrigt, jag ska givetvis filma när jag varvar Kizz Ass lilla fjollmoppe, köra in kolven tricket va :rofl

Falkenbergsbanan är inte ombyggd. Den föreslagna ombyggnaden är inte godkänd av UEM ännu, och kommer inte att bli genomförd under denna säsongen.

Nr:18 skrev:
Falkenbergsbanan är inte ombyggd. Den föreslagna ombyggnaden är inte godkänd av UEM ännu, och kommer inte att bli genomförd under denna säsongen.

Vad är det som ska byggas om?

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...