Snacka skit, dricka kaffe och skrapa lite knäpuck?

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Sala Racing Park nu på söndag den 2:a - om vädret är med oss, 13-16.00 - 250:- öppen depå, köra tills man spyr om man vill det.

Fika handlar man där, skitsnack brukar vi lösa så bra på egen hand.

Vilka är game-on?

Buspojken himself (Greken från Etuna, Giorgos) skall haka, och jag är given, då är vi 2 iaf, blir lättare med skitsnacket då, och mindre risk att man blir hämtad av män i vita rockar. :hihi

Släpp sargen, snyt er, och inse att ni LÄR.

Vad är det för försäkringar, trafik?. lr är det oförsäkrat när man snurrar där?.

Vad är det för försäkringar, trafik?. lr är det oförsäkrat när man snurrar där?.

Det är oförsäkrat, som på vilken bankörning som helst (utanför SMCs kurser dvs), Bilsport & MC tillåter väl sådant, så länge det inte är tidtagning och träning inför tävling, etc.

Det är oförsäkrat, som på vilken bankörning som helst (utanför SMCs kurser dvs), Bilsport & MC tillåter väl sådant, så länge det inte är tidtagning och träning inför tävling, etc.

Då funkar det att komma med min gixxer som inte är påställd?.

Sedan undrar jag om dököttet kan komma och övningsköra med lämpa?. ;)

Då funkar det att komma med min gixxer som inte är påställd?.

Sedan undrar jag om dököttet kan komma och övningsköra med lämpa?. ;)

...brukar inte vara en bra idé att blanda icke trafikförsäkrat och trafikförsäkrat samtidigt, för den gäller ju oavsett för skydd mot tredje part. :)

Hör med ägarn' på SRP vettja - salaracingpark.se - det vore väl ett perfekt tillfälle för dö'köttet att nöta lite. :)

Fast Trafikförsäkringen gäller väl inte på bana i alla fall ? Ninjan är påställd nu i alla fall, ska bli fint torsdag-söndag så får väl gatåka lite ;)

Fast Trafikförsäkringen gäller väl inte på bana i alla fall ? Ninjan är påställd nu i alla fall, ska bli fint torsdag-söndag så får väl gatåka lite ;)

Jag vet att tidigare närkontakt mellan bilar slutat med att trafikförsäkringen kickat in ändå....dock inte helt friktionsfritt..

Jag vet att tidigare närkontakt mellan bilar slutat med att trafikförsäkringen kickat in ändå....dock inte helt friktionsfritt..

Sedär ;) Man ska väl räkna med att alla kör oförsäkrat och att man får bita i det sura äpplet och betala när det går åt skogen ;)

Kanske min hoj kan få lite frisk luft också! Vet inte om frun jobbar eller ej, jobbar hon kanske jag kommer förbi med barnen och dricker en kopp kaffe och spanar in banan bara :)

Ha! Hon är ledig - om det inte regnar så är jag också med och kör! Vrooom vroom!

Last edited:
...brukar inte vara en bra idé att blanda icke trafikförsäkrat och trafikförsäkrat samtidigt, för den gäller ju oavsett för skydd mot tredje part. :)

Hör med ägarn' på SRP vettja - salaracingpark.se - det vore väl ett perfekt tillfälle för dö'köttet att nöta lite. :)

Ska kolla upp det, dököttet är bra sugen på att steka grodor!!!...

Så härliga ni är... saknar er... jag har dock en fulladdad söndag med ungar, bus och stoj...

Ni får ha det toppen!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...