Snacka om otur..

Fan va trist...

(hon som är ifrån malmö kan väl ragga upp ett par daytona nu. :P)
Sägs vara bäst skydd. Men jag har inget bevis.

Zilversurfer skrev:
Ullis har brutit foten efter en påkörning i Anderstorp...4-6veckor i gips :gråta
Så en av Oxtar, Sveriges största reklamprofiler bryter foten i deras stövlar när hon blir torpederad... Är det bra reklam? :va :hihi

Sorry Ullis, inget personligt. Jag tycker synd om dig och hoppas att du återhämtar dig snabbt.

Zilversurfer skrev:
Ullis har brutit foten efter en påkörning i Anderstorp...4-6veckor i gips :gråta
4-6!? Jag tror hon är på cykeln igen om tre :tummenupp

Edit: den här tråden handlar väl inte om stövlar :confused:

Ajajaj, tråkigt att höra. :(
Hoppas hon kan komma ut igen efter halv tiden iaf!

Krya på dig! :pannkyss

Zilversurfer skrev:
Ahh faahk,vet du nåt om hur illa/var den e bruten.
Du skulle ju ha en krasch/skadefri säsong ju :huvet
Lider med dig Ullis,men skam den som ger sig.
//Håkan

Tja Allihopa!!

Det ligger en rapport nu på hemsidan, för de som vill ha min verison av olyckan.

Och jag är glad att jag hade mina Oxtar stövlar, de skyddade väldigt bra med tanke på vilken smäll det var...

Kram Kram

De som kör blir vill så distraherad av henne inte undra på att de inte kör som folk..farligt med :tuttar som
Ullis på banan.. Hoppas du kommer på benen snart igen Ullis.

Miss Ullis skrev:
Tja Allihopa!!

Det ligger en rapport nu på hemsidan, för de som vill ha min verison av olyckan.

Och jag är glad att jag hade mina Oxtar stövlar, de skyddade väldigt bra med tanke på vilken smäll det var...

Kram Kram
Läste precis den, vilken j-a otur som sagt! Hoppas du har gott läkkött och kommer igen till Sviestad som allra senast! Krya på dig!

Den här sporten är hård,ibland lite för hård det är bara så tråkigt när sådant här händer....
Hoppas du är på G till Falken!

Miss Ullis skrev:
Tja Allihopa!!

Kram Kram
Det är bra Ullis, häng inte läpp för det.
Snart är du tillbaka i sadeln, ta det lugnt bara så foten får läka ordentligt.
Ses i depån.

Miss Ullis skrev:
Tja Allihopa!!

Kram Kram
Åh,helsike.Är det du som är Ullis...Taskigt dedär med olyckan,hoppas att du är på benen snart :)

Miss Ullis skrev:
Tja Allihopa!!

Kram Kram

Hoppas det läker fort så vi har något se på banorna i sommar :tummenupp
Relaxa nu bara.

Back