Snacka om otur..

Fyfan, snacka om otur :(

Hoppas du får något possitivt svar på röntgenbilderna!! Du är säkert snart på banan igen..

Krya på dig :hej

Firefly skrev:
Så en av Oxtar, Sveriges största reklamprofiler bryter foten i deras stövlar när hon blir torpederad... Är det bra reklam? :va :hihi

Sorry Ullis, inget personligt. Jag tycker synd om dig och hoppas att du återhämtar dig snabbt.
Dubbelfel din amatör, läs innan du skriver.

:pannkyss

Verkar vara farligt i 125cc, oscar är snabb och hård..........

Miss Ullis skrev:
Tja Allihopa!!

Det ligger en rapport nu på hemsidan, för de som vill ha min verison av olyckan.

Och jag är glad att jag hade mina Oxtar stövlar, de skyddade väldigt bra med tanke på vilken smäll det var...

Kram Kram

Får man fråga vilka ben i foten du bröt?
Har själv brutit ben i båda fötterna i omgångar och mitt intryck av läkarna är att de anger betydligt längre konvalecens än vad personer i vår ålder egenteligen behöver.

Krya på dig... :pannkyss

//JR

Så jäkla trist Ullis. Det är bara "På't igen" så snart foten är bättre. Under tiden så ställer säkerligen GSXR1100R upp som din personlige slav. Ring honom mitt i natten om du behöver få din kudde uppfluffad - he will do it. Jag lovar :)

Borsiin JR skrev:
Får man fråga vilka ben i foten du bröt?
Har själv brutit ben i båda fötterna i omgångar och mitt intryck av läkarna är att de anger betydligt längre konvalecens än vad personer i vår ålder egenteligen behöver.

Krya på dig... :pannkyss

//JR

Bröt mellanbenet i utsidan på foten och några små ben. Men det var mellanbenet som var problemet eftersom det nu låg rätt för läkning så om de bara hade tejpat och lindat det och jag sen belastat det för mycket så hade det antagligen lagt sig fel och då är de tvugna att gå in och knäcka det igen för att sen gipsa det och låta det läka igen...
Så det är lika bra att det får läka nu istället för att ha en massa komplikationer med det.

Min dotter som är 9 år, har dig som idol. Läk ihop fort så hon inte tror att det här med hoj är allt för farligt. :)

Kör hårt :tummenupp

Back