Snacka om allt!!!!

Någon mer än jag som börjar längta efter våren eller?! :huvet

Sitter och skakar som i ett dåligt tjackrus ....
så yttrar sig abstinensen för mig :tungan

Januari och febuari är den svåraste tiden, då är det så nära men endå smärtsamt långt bort på något sätt ....

Tss... Gustav1 är bara avis för han inte har sådana i sin grodfarm..
Dem finns på RIIKCTIGT!!!! :mattias

Jag frågade faktiskt sjömannen. Han sa att det inte fanns några jungfruar.

Nån som har tagit ut hojen ännu? Riktigt gött väder idag... lite väl mkt grus på vägarna bara:/

Nån som har tagit ut hojen ännu? Riktigt gött väder idag... lite väl mkt grus på vägarna bara:/

Bytte topplockspackning idag men jag vågade inte köra på vägarna. Is, grus, snö, obesiktgad och oförsäkrad inte dom bästa förutsättningarna :tungan

Bytte topplockspackning idag men jag vågade inte köra på vägarna. Is, grus, snö, obesiktgad och oförsäkrad inte dom bästa förutsättningarna :tungan

Hehe nae de klart! Stod faktiskt en Bmw 1200 såndär touringhoj på parkeringen utanför min lägenhet idag! Såg också en transalp på vägen!

Sporthojarna verkar hålla sig inne ett tag till, iaf här i växjö.

Alvesta Racing

Är det någon som har erfarenhet av Alvesta Racing?
Skulle vilja höra lite omdömen.

Hmm blir lite orolig när dom enda som faktisk önskar gott nytt år är dom enda (och förlåt om detta även gäller någon annan) som är dom "tillfälligt hojlösa......."
Men men är inte den som ser ner på de lite minde lyckade i samhället......., så gott nytt på er allihop:)

Hmm blir lite orolig när dom enda som faktisk önskar gott nytt år är dom enda (och förlåt om detta även gäller någon annan) som är dom "tillfälligt hojlösa......."
Men men är inte den som ser ner på de lite minde lyckade i samhället......., så gott nytt på er allihop:)

Hade jag vetat att "Tillfälligt hojlös" skulle innebära två säsonger utan hoj så hade jag nog inte varit så snabb med att sälja. Men rätt som det är så står jag där utanför donken igen!!! :)

Har en asbra idé på en kul sammankomst, men vet inte om jag får ta tag i det så länge jag är hojlös.... :D

Hade jag vetat att "Tillfälligt hojlös" skulle innebära två säsonger utan hoj så hade jag nog inte varit så snabb med att sälja. Men rätt som det är så står jag där utanför donken igen!!! :)

Har en asbra idé på en kul sammankomst, men vet inte om jag får ta tag i det så länge jag är hojlös.... :D

Nu får du berätta va det e för asbra idè du har?!?!?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti