Snacka om allt!!!!

Det är väl vanlig hoppgroda antar jag. Jag har köpt en groddräkt nu.

Hej Kronobergare

Jag har precis skaffat hoj igen, flyttade tillbaka till ljungby för ungefär 1,5 år sedan, innan dess bodde jag i Halmstad och körde hoj där..
Till min undran, är ni ett gäng som brukar köra ihop då o då? Om ja, skulle man kunna hänga med nångång? Känner inte jättemånga här och de jag känner kör inte hoj... hade varit kul att få möjlighet att köra ihop med några likasinnade =)

Mvh
Jonas

Hej Kronobergare

Jag har precis skaffat hoj igen, flyttade tillbaka till ljungby för ungefär 1,5 år sedan, innan dess bodde jag i Halmstad och körde hoj där..
Till min undran, är ni ett gäng som brukar köra ihop då o då? Om ja, skulle man kunna hänga med nångång? Känner inte jättemånga här och de jag känner kör inte hoj... hade varit kul att få möjlighet att köra ihop med några likasinnade =)

Mvh
Jonas

Välkommen!

Håll ett öga på Spontana tråden, onsdag kvällar samt lördagar brukar vara poppis :tummenupp

Vad händer egentligen??

Tjo!

Här är stendött i kronobergstråden nuförtiden tycker jag.
Jag håller på att renovera köket och kommer inte fynda ny hoj förrän sent i höst/vinter alternativt nästa år.... men vad är era ursäkter till att det är dött här?!?? SKÄRPNING!!! :mad:

//KaliZ

Tjo!

Här är stendött i kronobergstråden nuförtiden tycker jag.
Jag håller på att renovera köket och kommer inte fynda ny hoj förrän sent i höst/vinter alternativt nästa år.... men vad är era ursäkter till att det är dött här?!?? SKÄRPNING!!! :mad:

//KaliZ

Det är lite mycket att stå i nu. Jag håller på att tillreda en stor sats med våffelsmet.

Det är lite mycket att stå i nu. Jag håller på att tillreda en stor sats med våffelsmet.

Ja just... våffel-turen blir givetvis ett annat år! :rolleyes:

Du har ju dessutom en knådd att skylla på nuförtiden. Förstår om tiden inte räcker till för din del! :rullandeu

//KaliZ

Ja just... våffel-turen blir givetvis ett annat år! :rolleyes:

Du har ju dessutom en knådd att skylla på nuförtiden. Förstår om tiden inte räcker till för din del! :rullandeu

//KaliZ

Och en grodfarm! Det är skyhöga premier på de små djuren.

Tjoflöjt!!!! Var håller alla hus egentligen????

//KaliZ

Jag fick ju förhelvete inte kortet förens typ för en vecka sen... Och vad händer då? Då blir det HÖST och askallt... Men jag ska nog ut och köra imorgon iaf.. Men dubbla långkallingar och fem tröjor under stället :p

Nu går vi mot ljusare tider igen! :)

Tjena alla kronobergare!

Precis nyinflyttad till Växjö från Halmstad. Flyttade hit pga nytt jobb. Undrar nu om ni är mer livade på gatorna än vad ni är i detta forum? :tungan

Skulle vara roligt om det fanns någon som kunde visa lite skojiga väger runt trakten till våren. Eller kanske bara kryssa runt lite genom skogarna. :)

Tjena alla kronobergare!

Precis nyinflyttad till Växjö från Halmstad. Flyttade hit pga nytt jobb. Undrar nu om ni är mer livade på gatorna än vad ni är i detta forum? :tungan

Skulle vara roligt om det fanns någon som kunde visa lite skojiga väger runt trakten till våren. Eller kanske bara kryssa runt lite genom skogarna. :)

Det händer faktiskt att vi beger oss ut iklädda skinnställ och kör en runda. Det dröjer nog ett par månader till, dock.
Håll utkik i spontanåkatråden så blir det nog åka av till våren.

välkomna ombord den 2 APRIL 2011

2011 firar vi i SMC Blekinge 30 år.

Det firar vi med en fest av dess like.
Vi hoppas på att alla kommer med som älskar mc & mclivet.

Besök www.balticbike.se för mera information.

//Mats SMC BLEKINGE:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...