Snacka går ju...

Vd gör du när Polisen syns i just din backspegel?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Knubblo

Lev nu, dö sen
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
GSX-1300BK (B-King)
Sporthoj.com är besökt av många olika personer i olika åldrar med olika inställningar till saker och ting. Däremot så flödar manligheten i många inlägg som handlar om Polisen. Ni vet dom där som upprätthåller lagen.

Upp till bevis och bekänn färg kring frågan om vad du gör när Farbror Blå syns i just din backspegel...

/Knubblo

samma som alltid ... HELVETE !

ligger man lite över hastigheten försöker man snabbt glida
ner till lagligt igen :)

fick den känslan häromdan när jag iofs körde Bet transport
24 meters 60 ton i 90km/h .. men MC Polisen bara gled förbi :gnissla :)

Last edited:
Skulle polisen vilja stoppa mig när jag har varit ute och gasat, skulle jag bara köra in på kanten och ta böterna. :gnissla

När man väl SER dem är det väl lugnt....värre när man märker att de står bredvid och man undrar....hmm vad har jag nu gjort =)

Idiotisk tråd. Idiotiskt svar.

Hade du väntat 10 sek till hade du sett att tråden var kopplad till en poll. Men är man trigger happy så är man:-)

Kontroversiell fråga och i en viss andemening helt hypotetisk eftersom man alltid skall hålla hastigheten. PÅ det sättet håller jag med ditt inlägg om att tråden skulle kunna vara idiotisk med utebliven poll. Däremot så fungerar inte samhället som våra beslutsfattare tänkt sig. Dvs vi har våldtäkter, inbrott, misshandel, mord och naturligtvis även hastighetsöverträdelser. Just av den anledningen ville jag se hur just Sporthoj.com forums medlemmar speglar verkligheten i frågan om att dra Farbror blå.

/Knubblo

Hade du väntat 10 sek till hade du sett att tråden var kopplad till en poll. Men är man trigger happy så är man:-)

Kontroversiell fråga och i en viss andemening helt hypotetisk eftersom man alltid skall hålla hastigheten. PÅ det sättet håller jag med ditt inlägg om att tråden skulle kunna vara idiotisk med utebliven poll. Däremot så fungerar inte samhället som våra beslutsfattare tänkt sig. Dvs vi har våldtäkter, inbrott, misshandel, mord och naturligtvis även hastighetsöverträdelser. Just av den anledningen ville jag se hur just Sporthoj.com forums medlemmar speglar verkligheten i frågan om att dra Farbror blå.

/Knubblo
Åhååå. Då blir det ju lite intressantare. Är man inte först, är man sist. :gnissla

Röstade, stannar kör inte tillräckligt bra. Fast det vet jag ju inte, jag kanske klarar av det. Men jag provar inte, jag stannar. Det är inte värt att dö för futtiga 3000.

Fattar inte riktigt. Om jag kör i 110 på en 110väg, laglig hoj och ser en polisbil i backspegeln. Då hade jag nog bara fortsatt köra lagligt. Känns som du borde lägga till ett scenario om vad som hänt/händer också. 180 på 50väg genom en fartkontroll, du befinner ett område som du hittar perfekt i. Då hade det säkert sett annorlunda ut.

Fattar inte riktigt. Om jag kör i 110 på en 110väg, laglig hoj och ser en polisbil i backspegeln. Då hade jag nog bara fortsatt köra lagligt. Känns som du borde lägga till ett scenario om vad som hänt/händer också. 180 på 50väg genom en fartkontroll, du befinner ett område som du hittar perfekt i. Då hade det säkert sett annorlunda ut.

^
What he said.

Har jag överträtt rådande hastighet så har jag nog bråttom och då stannar jag inte för slösa bort all tid jag tjänat in:D De får snällt bli mindre och mindre i backspegeln:D

Har jag överträtt rådande hastighet så har jag nog bråttom och då stannar jag inte för slösa bort all tid jag tjänat in:D De får snällt bli mindre och mindre i backspegeln:D

Ser ingen polis alls då jag kört utan backspeglar denna säsong..dock monterade nu..:D

Stannar ej, oavsett jag varit laglig eller inte. Inte speciellt ofta jag kör lagligt heller för den delen. Säger enbart min sanning, oavsett vad ni andra tycker/tror.

spelar ingen roll vem som dyker upp i min spegel, jag drar rullen hela vägen o pyser.... ingen ska om mig:D oavsett färg på ljus, klubb, hoj, kön -
jag ska från er alla:tuttar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...