ett omduskuterat ämne..
jo jag vet.
men dom e tamefan livsfarliga.
igår när jag var påväg hem från jobbet.. lyckligtvis i bil, dom dårarna hade vräkt ut oljegrus på vägen för att fylla upp dom djupa hjulspåren i vägbanan (rak 90-väg)
tack o lov var det ju skyltat.
komemr sedan in på en kurvig 70-väg och tycker det smattrar misstänkt mycket.
mycket riktigt är dom ute med snabelbilen och grusar...
jag såg gubben utanför bilen och funderade en kort stund på att köra på honom... men han hann in i bilen igen.
föresten pratade jag med en kille jag mötte på besiktningen i alingsås. han berättade att han hade vurpat på oljegrus förra året. han hade pratat med chefen för SNABELBILARNA... och enligt honom var dom inte skyldiga att sätta ut varningsskyltar på 50 70 och 90 vägar... bara på 110 vägar.
otroligt...
dom tänker visst ta kål på oss..
//Droopfy (upprörd)
jo jag vet.
men dom e tamefan livsfarliga.
igår när jag var påväg hem från jobbet.. lyckligtvis i bil, dom dårarna hade vräkt ut oljegrus på vägen för att fylla upp dom djupa hjulspåren i vägbanan (rak 90-väg)
tack o lov var det ju skyltat.
komemr sedan in på en kurvig 70-väg och tycker det smattrar misstänkt mycket.
mycket riktigt är dom ute med snabelbilen och grusar...
jag såg gubben utanför bilen och funderade en kort stund på att köra på honom... men han hann in i bilen igen.
föresten pratade jag med en kille jag mötte på besiktningen i alingsås. han berättade att han hade vurpat på oljegrus förra året. han hade pratat med chefen för SNABELBILARNA... och enligt honom var dom inte skyldiga att sätta ut varningsskyltar på 50 70 och 90 vägar... bara på 110 vägar.
otroligt...
dom tänker visst ta kål på oss..
//Droopfy (upprörd)