Snabbt svar: Hel eller delsyntet?

Del verkar enligt många vara en lite halvdålig kompromiss, så ta hel.
 
PacMan skrev:
Del verkar enligt många vara en lite halvdålig kompromiss, så ta hel.


Menar du att just den modellen är problem om man INTE kör på helsyntet?

Jag har testat både och och märker ingen skillnad på mina VFR:er!

// Niklas
 
Jag vil också HALV HALV HALV :yoparty :yoparty :yoparty
 
Avarage skrev:
Menar du att just den modellen är problem om man INTE kör på helsyntet?

Jag har testat både och och märker ingen skillnad på mina VFR:er!

// Niklas

Nejdå, jag har bara för mig att man i den stora oljetråden kom fram till att helsyntet i regel är bättre än delsyntet, men snälla, fråga mig inte varför. :rolleyes: Det brukar la inte ens stå i verkstadshandböcker vilken typ det ska vara utan bara det är rätt viskositet så är det nog OK.

Jag kör delsyntet, men nästa byte blir det nog helsyntet av nåt slag.
 
Ingen kom egentligen fram till nåt som bestämde om mineral, delsyntet eller helsyntet är bäst i alla lägen.
Jag tycker viskositeten är av mer intresse, förutom att den ska fungera i mc då.
Jag kör på mineral i de hojar jag har, jag byter ju var 500ade mil så det funkar helt ok.
 
Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Back
Top