Snabbaste kraschen av en som köpt ny hoj

• Thread starter Thread starter Jokela
  • Start date Start date
Den enda person som jag kan tänka mig vara i samma klass här på SH är brinckis. :D

kaZmur skrev:
Den enda person som jag kan tänka mig vara i samma klass här på SH är brinckis. :D
Fick jag inte säga det själv :fatta!

Jag behövde iallafall 15-20 sec på mig. Och lika brutalt blev det inte heller ... jag "bara" la mig ner snyggt och försiktigt. :kocko

Har du inte fixat din hoj än?

brinckis skrev:
Fick jag inte säga det själv :fatta!

Jag behövde iallafall 15-20 sec på mig. Och lika brutalt blev det inte heller ... jag "bara" la mig ner snyggt och försiktigt. :kocko

Har du inte fixat din hoj än?
:D

Den ska upp till Nilssons Motor i Skånes-Fagerhult om några dagar. Men det tar nog sin lilla tid eftersom ingen i Sverige verkar ha Cagivadelar hemma. Inte ens Biscaya kunde hjälpa mig :(

sandstream skrev:
En sån funktion hade varit grejt, trådskaparen borde "äga" tråden och är det tex mindre än 5 svar så borde man kunna ta bort den.

(Gjorde själv en groda nyss med en poll och hade gärna velat kunna tagit bort den).

Jag vill minnas innan sporthoj "gjordes" om, så kunde man radera trådar. Detta var 2002, då hette jag Blind Guardian för dom som kommer ihåg.

Tycker Swedie borde återinföra det!

kaZmur skrev:
:D

Den ska upp till Nilssons Motor i Skånes-Fagerhult om några dagar. Men det tar nog sin lilla tid eftersom ingen i Sverige verkar ha Cagivadelar hemma. Inte ens Biscaya kunde hjälpa mig :(
TIPS! Köp en riktig hoj ... en japanare

..Stackars den killen som äger mc-affären! Han lär ju blivit stämd på miljonbelopp. Klart som sjutton det måste sitta en tydlig varningslapp på styret om att däcken kan vara hala när de är nya/upputsade! :tungan

//KaliZ

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...