Snabbaste kraschen av en som köpt ny hoj

• Thread starter Thread starter Jokela
  • Start date Start date
Den enda person som jag kan tänka mig vara i samma klass här på SH är brinckis. :D

kaZmur skrev:
Den enda person som jag kan tänka mig vara i samma klass här på SH är brinckis. :D
Fick jag inte säga det själv :fatta!

Jag behövde iallafall 15-20 sec på mig. Och lika brutalt blev det inte heller ... jag "bara" la mig ner snyggt och försiktigt. :kocko

Har du inte fixat din hoj än?

brinckis skrev:
Fick jag inte säga det själv :fatta!

Jag behövde iallafall 15-20 sec på mig. Och lika brutalt blev det inte heller ... jag "bara" la mig ner snyggt och försiktigt. :kocko

Har du inte fixat din hoj än?
:D

Den ska upp till Nilssons Motor i Skånes-Fagerhult om några dagar. Men det tar nog sin lilla tid eftersom ingen i Sverige verkar ha Cagivadelar hemma. Inte ens Biscaya kunde hjälpa mig :(

sandstream skrev:
En sån funktion hade varit grejt, trådskaparen borde "äga" tråden och är det tex mindre än 5 svar så borde man kunna ta bort den.

(Gjorde själv en groda nyss med en poll och hade gärna velat kunna tagit bort den).

Jag vill minnas innan sporthoj "gjordes" om, så kunde man radera trådar. Detta var 2002, då hette jag Blind Guardian för dom som kommer ihåg.

Tycker Swedie borde återinföra det!

kaZmur skrev:
:D

Den ska upp till Nilssons Motor i Skånes-Fagerhult om några dagar. Men det tar nog sin lilla tid eftersom ingen i Sverige verkar ha Cagivadelar hemma. Inte ens Biscaya kunde hjälpa mig :(
TIPS! Köp en riktig hoj ... en japanare

..Stackars den killen som äger mc-affären! Han lär ju blivit stämd på miljonbelopp. Klart som sjutton det måste sitta en tydlig varningslapp på styret om att däcken kan vara hala när de är nya/upputsade! :tungan

//KaliZ

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back