snabbaste fräckaste värsta motarden

MIne101 skrev:
2387068 Hålle med!! De flesta håller för öronen när man åker förbi...:yoparty
Fast ärligt talat måste man på nått sätt "ha en balans i ljudet" och inte köra utan rör typ :tungan , för inte fan vill man som motardare bli förknippad med nån glidare som låter skitmycket....

lahi skrev:
2375659 Den där är riktigt snygg. Läste i en "gammal" Bike (från årsskiftet ungefär) att den kostar 93000:- i Italien. Då får man nog lägga på ganska mycket innan den är här. Fälgbanemonterad framskiva och enkelsving är fett :tummenupp
98900 i strängnes.
http://www.bernaracing.com/3.html

Pratade med honom om 125 varianten men drygt 70 papp va inte riktigt aktuelt. :tungan Så det blev budget varianten :)

Edit: såg inte svaret under sorry.

Bifogat

• 95000_3_17_p.jpg
    95000_3_17_p.jpg
    73 KB · Visningar: 46
  • tmn 0031.JPG
    tmn 0031.JPG
    118.8 KB · Visningar: 89
Last edited:
Klamster skrev:
2392290 behöver man inte proppar när man kör låter det för lite, så lätt e d

hahaha så sant! Jag älskar mitt twin titan sebring system skulle aldrig byta ut det mot något annat!

Fick senast igår klagomål av grannarna när jag testade hojjen efter att ha nytt munstycke.. "häftig hoj du har... men den låter verkligen fördjävligt!!" :rofl

Migael skrev:
2380748 2pipor är för V-twin...inte för motard......
---
Och det där med att atk:s 700 2takt skulle vara värst? Bara för att man bygger en hoj som garanterat vibrerar mer en än jordbävning så behöver inte det innebära att just den är värst :tungan!

Värst har väl heller ingen nämnt. :va :tungan Men en av de västa, det går inte att neka. Kul med effektpipa (om det nu ens går) och en liten turbo på en sån där. Ketchup + 2takt + 700cc enstånka = tjong i kalsongerna och hej då så ses vi aldrig mer! :gnissla :squid

Brännström skrev:
2392620 Har sett en bild nånstans på en motard med tl1000r motor,där kan vi börja snacka anabolamoppe:tummenupp

Du menar den här? Den är klart FreKc :yoparty

Bifogat

• tlr.jpg
    tlr.jpg
    55.6 KB · Visningar: 134
  • tlr2.jpg
    tlr2.jpg
    24.5 KB · Visningar: 143
Metaladdict skrev:
2371171 Matcha sporthoj? :3freak Det blir nog rätt svårt! Men, enligt mig, den fräckaste motarden som existerar är denna: WRM 450 Supermotard. Ska du ha en sån får du nog dock både sälja kåk, kärring, sporthoj och tre skjortor, tyvärr. :(

vart så kär att jag bara var tvungen att kolla upp vad prislappen ligger på. fick detta som svar:

"Hello

thank You very much for interest in our WRM motorcycle .
The retail price of Supermoto version, it will be about € 20.000,00 (taxes not included); first delivery for October 2006 .
If You are interested to buy an exemplar, please stay in contact with us .
Many thanks and regards .
Yuri Balestra – WR Compositi Srl"

Citat från wrm hemsidan:

"The engine was designed, tested and manufactured completely by WRM!"

Jag vet inte men varningsklockorna ringer ganska högt där.. liten italiensk nystartad firma..
vet inte om jag vill vara försökskanin på en 180000kr hoj :rolleyes:

Men fan vad fin den är, hoppas någon är mer vågad än jag så man får se en sån på riktigt i sverige :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman