Rasorblade skrev:2371544oftast??? alltid menar du...........säg någon sporthoj som bara har en cylinder![]()
Passar på att leka messerschmitt aprillian har ju två cylindrar likt många sporthojjar

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rasorblade skrev:2371544oftast??? alltid menar du...........säg någon sporthoj som bara har en cylinder![]()
Ska man upp i 100 så fort som möjligt tycker jag tvåan verkar vara ett bra alternativ på en hoj som Husabergkåteämm skrev:2371538Jo, i 85cc klassen i motocross
En motard har inte så stor chans mot en sporthoj, då de är ämnade för 2 nästab helt olika ändamål och sporthoj har oftast några fler cylindrar![]()
Cervantes skrev:2371558Passar på att leka messerschmitt aprillian har ju två cylindrar likt många sporthojjar![]()
Rasorblade skrev:2371591my bad...lite för orangefärgad liksom![]()
JonaZ skrev:2371150vilken e den klart snabbaste motarden?
mest hk?
fräckaste?
bästa om man tänker på service prestanda pris?
hade en 625:a som kändes aningen slö...vill nu ha ngtt med kraft,prestanda som kan matcha sporthoj så man inte tröttnar på den...
JonaZ skrev:2371624har min funderingar runt en 525sx tror ja dom heter fast med sm fälgar..
annar undrar ja hur det e om man kan regga in en crossmaskin med sm utrustning som lv maskin...det vore ju lättare att hitta ngt med drag i då....
JonaZ skrev:2371624har min funderingar runt en 525sx tror ja dom heter fast med sm fälgar..
annar undrar ja hur det e om man kan regga in en crossmaskin med sm utrustning som lv maskin...det vore ju lättare att hitta ngt med drag i då....
Min dröm!H3dlund skrev:2371650Hinka i en trimmad 660 motor i exc 525 chassi vet ja!![]()
Det skulle vara rätt fräckt, om den nu får plats.![]()
H3dlund skrev:2371650Hinka i en trimmad 660 motor i exc 525 chassi vet ja!![]()
Det skulle vara rätt fräckt, om den nu får plats.![]()
Men nu jävlar svor du i kyrkan iallafallCervantes skrev:2371724Länge funderat på det där.. Varför släpper inte husaberg en motard med lc4 motorn?? det är ju samma företag mer eller mindre och deras lätta chassi och starka varumärke med en slitstark motor skulle ju va en dröm för alla asfaltsåkare..
Busaberg skrev:2371747Men nu jävlar svor du i kyrkan iallafallSen skulle inte Husachassit vara så lätt och smidigt längre med ett LC4 sänke mellan ramrören....
nej det va inte det ja tänkte ....Rasorblade skrev:2371626Och du tror du åker fortare på den..........![]()
JonaZ skrev:2371866nej det va inte det ja tänkte ....
men tänkte att det e en tävlingsmaskin som borde vara lättare o kvickare än övriga....alltså lite rappare men inte snabbare om du fattar va jag tänker...det gör ja knappt själv så ja klandrar dig inte om du inte fattade..*ler*
Cervantes skrev:2371779Menade inte en lc4 rakt av utan nått liknande.. Husan är grym.. men jag skulle t ex aldrig kunna ha en sån pga servicen.. men tänkt dig nått med samma intervaller som lc4 och varför inte samma effekt mer kan man ju inte begära med den servicen.. skulle va riktigt nice![]()
Spidermoto skrev:2372079Jobbig service på en husa är en myt. Kan man inte byta olja o olje filter på en hojj skall man inte köra. På min 2006:a är det var 15 timme. Man hinner köra långt på 15 timmar.![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |