snabbaste fräckaste värsta motarden

RookieSM skrev:
2375679 TM finns i Sverige, http://www.bernaracing.com/3.html 98 900 kr
Men då tycker jag isf TM SMX 660 är mycket grymmare. :)
Ahaaaa, där ser man! Jo, 660 har väl lite mer motor, men den har ingen enkelsving, snygga gjuta fälgar och fälgbanemonterad bromsskiva. Men iofs, det ser man ju inte när man kör och då har man kanske lite mer glädje åt motorn.

aprilia sxv/rxv 450/550 lär nog gå ganska bra. och dom är ju inte direkt fula och är en skyhög fräckhetes faktor :cool:

/Blommen

Wheeliegirl skrev:
2377968 KTM 560 SMR!!!
Jag har förreggat min, och har den halvförsäkrad! :tummenupp

Ah jo..

Men vridet saknas i dom där motorerna. Hör inte hemma än annat på bana tyvärr..

Sen slippa skruva så fort man kommit ner till postlådan är inte helt fel heller. :rolleyes:

Rasorblade skrev:
2373923 Faen va sugen jag blev nu :huvet ventiljustering efter hur många timmar?

får man provköra din ngn gång?!:D

Enligt boken oljebyte var 15:e timme för modell 2004 också.

Jag tycker att en 650 går värsta av alla motarder jag testat iallafall, 660, 525, Husky, crf450 mfl, och då inte med liten skillnad. Orginal då, aldrig testad nån trimmad moppe.

SkorvKalle skrev:
2374011 Snyggast: :fakta
2pipor är för V-twin...inte för motard......
---
Och det där med att atk:s 700 2takt skulle vara värst? Bara för att man bygger en hoj som garanterat vibrerar mer en än jordbävning så behöver inte det innebära att just den är värst :tungan!

Last edited:
Wheeliegirl skrev:
2377968 KTM 560 SMR!!!
Jag har förreggat min, och har den halvförsäkrad! :tummenupp
Det betyder ju inte mer än att du möjligtvis eventullt kanske kan E-regga den sen. Halvförsäkra kan du göra med i princip alla hojar, oreggade crossar t.ex.

RookieSM skrev:
2381105 Dubbla pipor är för alla motarder, ljudet blir så jävla mycket skönare och behagligare.

Behagligare?? ljudet från en motard ska inte va behagligt! Det ska få små barn att börja gråta när du åker förbi :yoparty

JonaZ skrev:
2371150 vilken e den klart snabbaste motarden?
mest hk?
fräckaste?
bästa om man tänker på service prestanda pris?
hade en 625:a som kändes aningen slö...vill nu ha ngtt med kraft,prestanda som kan matcha sporthoj så man inte tröttnar på den...

Självklart e den FETASTE motarden Highlnad... Den timmade versionen från HKP ska visst dra en fireblade 0-230 i ax... De e bara att kolla hemsidan; www.hkp.se Den e oslagbar med sin 936 V-twin på typ 100hk och lite till i vrid...:tummenupp

MIne101 skrev:
2382057 Självklart e den FETASTE motarden Highlnad... Den timmade versionen från HKP ska visst dra en fireblade 0-230 i ax...
Jo det gör den alldeles säkert:rolleyes:

Cervantes skrev:
2381989 Behagligare?? ljudet från en motard ska inte va behagligt! Det ska få små barn att börja gråta när du åker förbi :yoparty
Så talar en riktig småbarnsförälder. :tummenupp

Cervantes skrev:
2381989 Behagligare?? ljudet från en motard ska inte va behagligt! Det ska få små barn att börja gråta när du åker förbi :yoparty
Jag kunde inte sagt det bättre själv :hihi :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...