snabbaste fräckaste värsta motarden

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
vilken e den klart snabbaste motarden?
mest hk?
fräckaste?
bästa om man tänker på service prestanda pris?
hade en 625:a som kändes aningen slö...vill nu ha ngtt med kraft,prestanda som kan matcha sporthoj så man inte tröttnar på den...

JonaZ skrev:
2371150 vilken e den klart snabbaste motarden?
mest hk?
fräckaste?
hade en 625:a som kändes aningen slö...vill nu ha ngtt med kraft,prestanda som kan matcha sporthoj så man inte tröttnar på den...

Matcha sporthoj? :3freak Det blir nog rätt svårt! Men, enligt mig, den fräckaste motarden som existerar är denna: WRM 450 Supermotard. Ska du ha en sån får du nog dock både sälja kåk, kärring, sporthoj och tre skjortor, tyvärr. :(

Ensam_Pappa skrev:
2371344 hur snabb är en värsting motard upp till 100, 150?

Upp till 100 står sig en normal motard ganska bra mot en sporthoj! mellan 100 och 150 tar nog sporthojjen mark dock..

Problemet ligger ju oftast i att få ner kraften..

Cervantes skrev:
2371409 Upp till 100 står sig en normal motard ganska bra mot en sporthoj! mellan 100 och 150 tar nog sporthojjen mark dock..

Problemet ligger ju oftast i att få ner kraften..

En "normal" motard har nog inte så mkt o säga till om 0-100 mot en vass sporthoj. Efter 100 har den inte en chans i helvete, tror jag iaf :)

Nexor skrev:
2371422 En "normal" motard har nog inte så mkt o säga till om 0-100 mot en vass sporthoj. Efter 100 har den inte en chans i helvete, tror jag iaf :)

Nä efter 100 lär det ju va kört.. Men upp dit brukar det ju skilja väldigt lite mellan olika hojjar.. tror inte skillnaden kan va såå stor..

har inte haft en chans mot de sporthojar jag kört mot, hinner knappt få i tvåan innan dom susar om.

JonaZ skrev:
2371150 vilken e den klart snabbaste motarden?
mest hk?
fräckaste?

jävla velpelle! :arsele :D

Rasorblade skrev:
2371253 Håller med!!:tummenupp

Vänta å se annars vad KTM kommer med 2007:tummenupp
KTM 2007, du måste mena 690 SM? Den verkar bra på pappret men den ser ju fan ut som en mygga! :hihi

Rasorblade skrev:
2371479 jo...men det går å ändra på!!!! Aprilian är ju inte så fin i trynet den heller:D
Hehe nä, den var bättre innan de släppte den som produktionshoj, men vill man så verkar framskärmen från mopeden/125:an ha rätt stuk. :)

RookieSM skrev:
2371489 Hehe nä, den var bättre innan de släppte den som produktionshoj, men vill man så verkar framskärmen från mopeden/125:an ha rätt stuk. :)

haha! Jag gillar annars acebis supermotoskärm...den e grymt snygg!:tummenupp

Ensam_Pappa skrev:
2371511 Startar man inte på tvåan?

Jo, i 85cc klassen i motocross ;)

En motard har inte så stor chans mot en sporthoj, då de är ämnade för 2 nästab helt olika ändamål och sporthoj har oftast några fler cylindrar :rolleyes:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman